League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 15:33
QWERDF 33 år

Du kan vara gay.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 15:37
osv Kille, 33 år

Den här tråden är bäst, stfu.
shydlips är våran kvinna i köket

edit: Saknar dock Rora i köket, det var länge sen.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 15:56
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Nån som vill dra ett game med mig o kvinnan?

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 15:57
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

<- vill

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:04
Ehhvado Kille, 31 år

Kör ni på EU eller NA?

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:06
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:07
iDisco Kille, 33 år

I is home. Har Irelia nu. ;>

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:07
Ehhvado Kille, 31 år

Citat från Tortured_Lullaby


Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador


Om du kör på NA så kan jag vara med

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:08
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Ehhvado


Citat från Tortured_Lullaby

Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador

Om du kör på NA så kan jag vara med


Kör inte du EU? :O
Varför kör du NA?

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:14
Ehhvado Kille, 31 år

Eu buggade som in i helvete

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:18
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Ehhvado


Eu buggade som in i helvete

Inte för mig :3
Men syyynd för jag kör på eu :/

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:18
QWERDF 33 år

Citat från Edvard


shydlips är våran kvinna i köket

Du kan vara en jävla kvinna i köket.


Random match nyss..
Vi ägde ut dem, deras Cho skaffde oracle två gånger och åkte på stryk, sedan skaffade deras Twitch oracle och döde mig och våran Evelynn och då pushade de ner två torn och så bestämde hela laget för att surrenda. :@
Hur svårt kan det liksom vara att vända en sådan match? Bara deras Jax som var bra, så jag förstod inte grejen. :(

Ehhvado Kille, 31 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:19
Ehhvado Kille, 31 år

Är det någon i den här tråden som kör på NA?

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:29
iDisco Kille, 33 år

De flesta här har konton på EU, somliga har på NA också.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 16:39
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Edvard


Den här tråden är bäst, stfu.
shydlips är våran kvinna i köket

edit: Saknar dock Rora i köket, det var länge sen.


Saknar dig på toaletten också :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet