League of Legends (spel)
QWERDF
33 år
Du kan vara gay.
osv
Kille, 33 år
Den här tråden är bäst, stfu.
shydlips är våran kvinna i köket
edit: Saknar dock Rora i köket, det var länge sen.
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
Nån som vill dra ett game med mig o kvinnan?
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
<- vill
Ehhvado
Kille, 31 år
Kör ni på EU eller NA?
Tortured_Lullaby
Kille, 32 år
Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador
iDisco
Kille, 33 år
I is home. Har Irelia nu. ;>
Ehhvado
Kille, 31 år
Citat från Tortured_Lullaby
Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador
Om du kör på NA så kan jag vara med
Tortured_Lullaby
Kille, 32 år
Citat från Ehhvado
Citat från Tortured_Lullaby
Någon som har lust att köra i kväll eller nå? 5v5?
Jag kör som Poppy The Iron Ambassador
Om du kör på NA så kan jag vara med
Kör inte du EU? :O
Varför kör du NA?
Ehhvado
Kille, 31 år
Eu buggade som in i helvete
Tortured_Lullaby
Kille, 32 år
Citat från Ehhvado
Eu buggade som in i helvete
Inte för mig :3
Men syyynd för jag kör på eu :/
QWERDF
33 år
Citat från Edvard
shydlips är våran kvinna i köket
Du kan vara en jävla kvinna i köket.
Random match nyss..
Vi ägde ut dem, deras Cho skaffde oracle två gånger och åkte på stryk, sedan skaffade deras Twitch oracle och döde mig och våran Evelynn och då pushade de ner två torn och så bestämde hela laget för att surrenda. :@
Hur svårt kan det liksom vara att vända en sådan match? Bara deras Jax som var bra, så jag förstod inte grejen. :(
Ehhvado
Kille, 31 år
Är det någon i den här tråden som kör på NA?
iDisco
Kille, 33 år
De flesta här har konton på EU, somliga har på NA också.
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från Edvard
Den här tråden är bäst, stfu.
shydlips är våran kvinna i köket
edit: Saknar dock Rora i köket, det var länge sen.
Saknar dig på toaletten också :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet