League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
dotqwerty 35 år

368 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:27
dotqwerty 35 år

Citat från Elin93


Varför spirit visage? :P

För den har HP, CDR, MR och en fin effekt till hans passiva + eventuella healers.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:28
Arza Kille, 32 år

Citat från Exoid


Citat från Elin93

Varför spirit visage? :P

För den har HP, CDR, MR och en fin effekt till hans passiva + eventuella healers.


Funkar ju bara på self-healing! :P

dotqwerty 35 år

368 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:30
dotqwerty 35 år

Oj lol, inte noterat det! Hade för mig det var för heals också, men den ger bra stats + för ens passiva, man behöver aldrig backa.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:30
turtlelephant Kille, 33 år

arza, mja, de blir så.. söta
chilliftw, är hos min tjej juuu!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:31
Arza Kille, 32 år

Citat från Exoid


Oj lol, inte noterat det! Hade för mig det var för heals också, men den ger bra stats + för ens passiva, man behöver aldrig backa.

Den brukade funka för andra heals.. Men den vart ju nerfad :D

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:31
ChillFTW Kille, 32 år

FUFUFU.

dotqwerty 35 år

368 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:34
dotqwerty 35 år

Citat från Arza


Citat från Exoid

Oj lol, inte noterat det! Hade för mig det var för heals också, men den ger bra stats + för ens passiva, man behöver aldrig backa.

Den brukade funka för andra heals.. Men den vart ju nerfad :D


Har inte spelat på jättelänge, så hade inte noterat det, hah.
Men han behöver lite CDR, och det är den (eller Randuin's) mest tankiga grejen till honom med cdr, annars kan man väl köra med en Mejai's/Deathfire Grasp för lite extra damage. Han är ju en riktigt fet hero som kan hoppa in och bursta men ändå komma iväg levande. Med en DG på det så smäller det rejält.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:36
Arza Kille, 32 år

Man skulle kunna skaffa Frozen Heart dock! :o Bättre CDR samt mana. Och diverse andra stats :P

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:37
QWERDF 33 år

Jag vill spela när jag är klar med mina muffins. :(

(13:37)

dotqwerty 35 år

368 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:37
dotqwerty 35 år

Inge HP/MR, han tar hårdast smisk av casters från vad jag märkt för man kan komma iväg från melee så mycket med hans slows + att man kan flyga iväg med Body Slam, men spelade ju när Spirit Visage gav hårdare heals från andra.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 14:19
osv Kille, 33 år

Servern laggade sönder i mitt senaste game, vann gjorde vi dock ändå.
Close call hela tiden, mest pga deras jävla Te'emo och hans ap-svampar...

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 14:21
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Edvard


Servern laggade sönder i mitt senaste game, vann gjorde vi dock ändå.
Close call hela tiden, mest pga deras jävla Te'emo och hans ap-svampar...


Du kan inget annat än att älska te emo XD
Nej man han är jäävlig :3
Själv kör jag som POPPY :D
Någon som har lust att köra i kväll eller? :3

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 14:22
osv Kille, 33 år

Ska supa sönder mitt huvud ikväll, men tack för inbjudan.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 14:31
Arza Kille, 32 år

HATAR RIOT! Jag lyckas lira ett game! Och sen så blev det liksom.. NO MOAR!
Tack för att chatt servern finns.. Jävla Riotfags.

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 15:14
Asianalien Tjej, 32 år

Leauge of Legends tråden är så gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay </////3

Men jag gillar den ändå, för då växer LoL <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet