League of Legends (spel)
Oj lol, inte noterat det! Hade för mig det var för heals också, men den ger bra stats + för ens passiva, man behöver aldrig backa.
arza, mja, de blir så.. söta
chilliftw, är hos min tjej juuu!
FUFUFU.
Citat från Arza
Citat från Exoid
Oj lol, inte noterat det! Hade för mig det var för heals också, men den ger bra stats + för ens passiva, man behöver aldrig backa.
Den brukade funka för andra heals.. Men den vart ju nerfad :D
Har inte spelat på jättelänge, så hade inte noterat det, hah.
Men han behöver lite CDR, och det är den (eller Randuin's) mest tankiga grejen till honom med cdr, annars kan man väl köra med en Mejai's/Deathfire Grasp för lite extra damage. Han är ju en riktigt fet hero som kan hoppa in och bursta men ändå komma iväg levande. Med en DG på det så smäller det rejält.
Man skulle kunna skaffa Frozen Heart dock! :o Bättre CDR samt mana. Och diverse andra stats :P
Jag vill spela när jag är klar med mina muffins. :(
(13:37)
Inge HP/MR, han tar hårdast smisk av casters från vad jag märkt för man kan komma iväg från melee så mycket med hans slows + att man kan flyga iväg med Body Slam, men spelade ju när Spirit Visage gav hårdare heals från andra.
Servern laggade sönder i mitt senaste game, vann gjorde vi dock ändå.
Close call hela tiden, mest pga deras jävla Te'emo och hans ap-svampar...
Citat från Edvard
Servern laggade sönder i mitt senaste game, vann gjorde vi dock ändå.
Close call hela tiden, mest pga deras jävla Te'emo och hans ap-svampar...
Du kan inget annat än att älska te emo XD
Nej man han är jäävlig :3
Själv kör jag som POPPY :D
Någon som har lust att köra i kväll eller? :3
Ska supa sönder mitt huvud ikväll, men tack för inbjudan.
HATAR RIOT! Jag lyckas lira ett game! Och sen så blev det liksom.. NO MOAR!
Tack för att chatt servern finns.. Jävla Riotfags.
Leauge of Legends tråden är så gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay </////3
Men jag gillar den ändå, för då växer LoL <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet