League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:14
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Gragas är så jävla skön! Spelat mycket på sistone.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:15
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Citat från Arza

Och så ljög du ;ppPpPPppPpP

Fast så gjorde jag inte det :pPPpPP


;$ <3

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:18
thundercunt Tjej, 36 år

Var det någon som skulle spela?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:18
Arza Kille, 32 år

Jag. Väntar fortfarande på Skajp call osv osv. lolx

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:19
ChillFTW Kille, 32 år

Nu har jag återuppstått från dom döda.
Och vill spela ):

btw, dom döda va snällare än er.
dom bjöd på kakor.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:19
osv Kille, 33 år

Jag ville, men spelar själv nu ):
Ville spela Nasus, men ALLA, förutom Cho'gath valde ad-champs. ):
Good ol' Kennen then.

Elin93 Tjej, 33 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:19
Elin93 Tjej, 33 år

Citat från Exoid


Citat från Exoroe

Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(

http://tinylc.com/5s
brukar köra APtank med gragas, skaffar en tidig sheen och spirit visage sedan bygger vad man behöver först.
om man kör enbart tank så kommer ingen ens bry sig om att attackera dig, det gäller att hitta en balans där man kan skada och ändå tåla mycket, har fått relativt bra resultat med detta.


Varför spirit visage? :P

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:20
Arza Kille, 32 år

Citat från ChillFTW


Nu har jag återuppstått från dom döda.
Och vill spela ):

btw, dom döda va snällare än er.
dom bjöd på kakor.


Jag bjuder på kuk. Så jag är snällast!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:20
Arza Kille, 32 år

Citat från Elin93


Citat från Exoid

Citat från Exoroe

Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?

Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(

http://tinylc.com/5s
brukar köra APtank med gragas, skaffar en tidig sheen och spirit visage sedan bygger vad man behöver först.
om man kör enbart tank så kommer ingen ens bry sig om att attackera dig, det gäller att hitta en balans där man kan skada och ändå tåla mycket, har fått relativt bra resultat med detta.


Varför spirit visage? :P


Förmodligen pga hans passiva :))
Men lite LoL imo!

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:21
ChillFTW Kille, 32 år

Arza, nej jag vill inte ha snopp från dig </3

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:24
Arza Kille, 32 år

Citat från ChillFTW


Arza, nej jag vill inte ha snopp från dig </3

:( *Betrayed*

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:24
turtlelephant Kille, 33 år

äter bragokakor med choklad på. bitches

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:24
ChillFTW Kille, 32 år

Okej då, det vill jag visst<3

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:25
Arza Kille, 32 år

Citat från johanPMA


äter bragokakor med choklad på. bitches

Havreflarn är ju dock bättre :)

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 13:25
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från johanPMA


äter bragokakor med choklad på. bitches

JOHAN, SKYPE NU!
men inte smaska kakor, då blir jag ledsen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet