League of Legends (spel)
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
Gragas är så jävla skön! Spelat mycket på sistone.
thundercunt
Tjej, 36 år
Var det någon som skulle spela?
Arza
Kille, 32 år
Jag. Väntar fortfarande på Skajp call osv osv. lolx
ChillFTW
Kille, 32 år
Nu har jag återuppstått från dom döda.
Och vill spela ):
btw, dom döda va snällare än er.
dom bjöd på kakor.
osv
Kille, 33 år
Jag ville, men spelar själv nu ):
Ville spela Nasus, men ALLA, förutom Cho'gath valde ad-champs. ):
Good ol' Kennen then.
Elin93
Tjej, 33 år
Citat från Exoid
Citat från Exoroe
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
http://tinylc.com/5s
brukar köra APtank med gragas, skaffar en tidig sheen och spirit visage sedan bygger vad man behöver först.
om man kör enbart tank så kommer ingen ens bry sig om att attackera dig, det gäller att hitta en balans där man kan skada och ändå tåla mycket, har fått relativt bra resultat med detta.
Varför spirit visage? :P
Arza
Kille, 32 år
Citat från Elin93
Citat från Exoid
Citat från Exoroe
Har ni en bra build på Gragas må tro!? Eller ska jag bara satsa på typ, Mana, cooldown reduction och health? Dessutom, funkar ability power på honom?
Nåbiga frågor, men man vill fråga för säkerhetsskull :(
http://tinylc.com/5s
brukar köra APtank med gragas, skaffar en tidig sheen och spirit visage sedan bygger vad man behöver först.
om man kör enbart tank så kommer ingen ens bry sig om att attackera dig, det gäller att hitta en balans där man kan skada och ändå tåla mycket, har fått relativt bra resultat med detta.
Varför spirit visage? :P
Förmodligen pga hans passiva :))
Men lite LoL imo!
ChillFTW
Kille, 32 år
Arza, nej jag vill inte ha snopp från dig </3
turtlelephant
Kille, 33 år
äter bragokakor med choklad på. bitches
ChillFTW
Kille, 32 år
Okej då, det vill jag visst<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet