League of Legends (spel)
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=119125
sen detta med.
va fan riot?
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=118945
folk är så jävla otåliga, patcherna ska funka exakt den dagen det sägs att de ska, det ska inte finnas några buggar och blabla. alla borde ta det lite lugnare och bara.. njuta av livet typ.
men den där grejen som tankade var jävligt.. jävlig faktiskt
Jo jag håller med dig egentligen, men asså.. maokai johan, maokai )::::
För mig är det inga problem faktiskt.
Kan dock tänka mig att dom i Australien har det förjävligt.
ja, stackars satar :<<
Citat från ChillFTW
Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!
Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.
Aja det suger.. jag har bara 1k rp så det blir inga skins till den hero'n på ett tag ( få se om jag tycker om han )
Men jaha, tycker det ska en dag komma 20 st nya 1k heroes, det hade varit win
Patchar nu. Värt.
Motherfucking UNAVAILABLEEEELELE!
Orkar inte. Vill spela NU! -.-
Jävla media booster :P
Citat från Arza
Motherfucking UNAVAILABLEEEELELE!
Orkar inte. Vill spela NU! -.-
12**** timmar senare och server unavailable, bra skit, Riot.
otåliga ni är, ni har ju hela livet på er att spela :@@
Så det ska alltså ta 12 + timmar innan man kan köpa maokai då? NÄ TÄNKTE VÄL DET! :(
LoL gav mig nyss virus eller något........ Får upp tusen såna sidor hela tiden och när jag tar bort processerna så kommer de igen. Vadfannnnnnnnnn
http://oi54.tinypic.com/rw2i4z.jpg

man kan inte förvänta sig att alla patcher bara går helt felfritt :@@@ fast den här verkar de har fuckat upp ordentligt med..
Nä, klart inte Johan. Men alla pop up som inte gick att stänga ner var läskiga :(((
jag fattar bara inte hur de prioriterar. de borde _verkligen_ satsa på att få stabila servrar, fixa launchern (vet inte hur många gånger jag fått fel hero, fel masteries etcetc) istället för att lägga pengar på nya heroes och sånt. tycker jag
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet