League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:47
turtlelephant Kille, 33 år

folk är så jävla otåliga, patcherna ska funka exakt den dagen det sägs att de ska, det ska inte finnas några buggar och blabla. alla borde ta det lite lugnare och bara.. njuta av livet typ.

men den där grejen som tankade var jävligt.. jävlig faktiskt

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:49
ChillFTW Kille, 32 år

Jo jag håller med dig egentligen, men asså.. maokai johan, maokai )::::

För mig är det inga problem faktiskt.
Kan dock tänka mig att dom i Australien har det förjävligt.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:51
turtlelephant Kille, 33 år

ja, stackars satar :<<

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 02:13
Architectz Kille, 32 år

Citat från ChillFTW


Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!

Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.


Aja det suger.. jag har bara 1k rp så det blir inga skins till den hero'n på ett tag ( få se om jag tycker om han )
Men jaha, tycker det ska en dag komma 20 st nya 1k heroes, det hade varit win

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 10:44
thundercunt Tjej, 36 år

Patchar nu. Värt.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 10:54
Arza Kille, 32 år

Motherfucking UNAVAILABLEEEELELE!

Orkar inte. Vill spela NU! -.-

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:00
Arza Kille, 32 år

Jävla media booster :P

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:27
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Arza


Motherfucking UNAVAILABLEEEELELE!

Orkar inte. Vill spela NU! -.-


12**** timmar senare och server unavailable, bra skit, Riot.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:44
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


12**** timmar senare och server unavailable, bra skit, Riot.

Riot är 1337, förstår inte vad du pratar om.

(ser fram emot att möta Vladimir senare idag och skratta åt hur ovana de är vid nerfen, mohahaha)

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:46
turtlelephant Kille, 33 år

otåliga ni är, ni har ju hela livet på er att spela :@@

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:50
thundercunt Tjej, 36 år

Så det ska alltså ta 12 + timmar innan man kan köpa maokai då? NÄ TÄNKTE VÄL DET! :(
LoL gav mig nyss virus eller något........ Får upp tusen såna sidor hela tiden och när jag tar bort processerna så kommer de igen. Vadfannnnnnnnnn

http://oi54.tinypic.com/rw2i4z.jpg

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:51
turtlelephant Kille, 33 år

man kan inte förvänta sig att alla patcher bara går helt felfritt :@@@ fast den här verkar de har fuckat upp ordentligt med..

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 11:57
thundercunt Tjej, 36 år

Nä, klart inte Johan. Men alla pop up som inte gick att stänga ner var läskiga :(((

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:01
turtlelephant Kille, 33 år

jag fattar bara inte hur de prioriterar. de borde _verkligen_ satsa på att få stabila servrar, fixa launchern (vet inte hur många gånger jag fått fel hero, fel masteries etcetc) istället för att lägga pengar på nya heroes och sånt. tycker jag


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet