League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 23:53
turtlelephant Kille, 33 år

spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 23:54
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMA


spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3

Först och främst, en blitz som körde tank? Second - been there, seen that.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 23:56
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från iDisco


Rora och Arza: GET A ROOM U GUIZE!

NO CAN DO, TOO MUCH TENSION!!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 23:57
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Citat från johanPMA

spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3

Först och främst, en blitz som körde tank? Second - been there, seen that.


han började med manamune och jag tror att han gjorde kanske totalt... 20 grabs i hela matchen. och så hade vi en fiddle som feedade. mmmmmmmmmm livet

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 23:57
QWERDF 33 år

Citat från johanPMA


spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3

Glöm inte att Trynda var den enda som hade AD :P

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 00:02
iDisco Kille, 33 år

Jag feedade nyss med Fiddle... Skäms

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 00:56
ChillFTW Kille, 32 år

VÄNTA VA.
VARFÖR HAR INTE PATCH FAN KOMMIT?!
DOM SA JU VID 23:00

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:18
Architectz Kille, 32 år

Citat från ChillFTW


VÄNTA VA.
VARFÖR HAR INTE PATCH FAN KOMMIT?!
DOM SA JU VID 23:00


JAG FÅR DAMP JAG VILL HA NYA HERO'N

fan kommer han att kosta?

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:20
turtlelephant Kille, 33 år

var nog best nunu tank EU nyss

GurkSnopp Tjej, 30 år

530 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:23
GurkSnopp Tjej, 30 år

Wow är så mkt bättre än Lol

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:24
ChillFTW Kille, 32 år

Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!

Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:25
ChillFTW Kille, 32 år

Troll - "Why you not help me rammus noob?!??!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG RAMMUS NOOB WTF"
Me - "Ok"
Troll - "WTF?! STFU NOOB!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG!!!! SHUT UP!"
Me- "Ok"
Troll has disconnected.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:25
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från GurkSnopp


Wow är så mkt bättre än Lol

"Ok"

GurkSnopp Tjej, 30 år

530 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:25
GurkSnopp Tjej, 30 år

Citat från ChillFTW


Troll - "Why you not help me rammus noob?!??!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG RAMMUS NOOB WTF"
Me - "Ok"
Troll - "WTF?! STFU NOOB!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG!!!! SHUT UP!"
Me- "Ok"
Troll has disconnected.

------------------------------------------------------------------------
i lol'd

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 01:26
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!

Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.


nytt ipsystem? D:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet