League of Legends (spel)
spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3
Citat från iDisco
Rora och Arza: GET A ROOM U GUIZE!
NO CAN DO, TOO MUCH TENSION!!
Citat från neuromancer
Citat från johanPMA
spelade med en blitz som byggde armor under hela matchen när deras apteemo carryade <3<3<3
Först och främst, en blitz som körde tank? Second - been there, seen that.
han började med manamune och jag tror att han gjorde kanske totalt... 20 grabs i hela matchen. och så hade vi en fiddle som feedade. mmmmmmmmmm livet
Jag feedade nyss med Fiddle... Skäms
VÄNTA VA.
VARFÖR HAR INTE PATCH FAN KOMMIT?!
DOM SA JU VID 23:00
Citat från ChillFTW
VÄNTA VA.
VARFÖR HAR INTE PATCH FAN KOMMIT?!
DOM SA JU VID 23:00
JAG FÅR DAMP JAG VILL HA NYA HERO'N
fan kommer han att kosta?
var nog best nunu tank EU nyss
Wow är så mkt bättre än Lol
Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!
Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.
Troll - "Why you not help me rammus noob?!??!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG RAMMUS NOOB WTF"
Me - "Ok"
Troll - "WTF?! STFU NOOB!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG!!!! SHUT UP!"
Me- "Ok"
Troll has disconnected.
Citat från ChillFTW
Troll - "Why you not help me rammus noob?!??!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG RAMMUS NOOB WTF"
Me - "Ok"
Troll - "WTF?! STFU NOOB!"
Me - "Ok"
Troll - "OMG!!!! SHUT UP!"
Me- "Ok"
Troll has disconnected.
------------------------------------------------------------------------
i lol'd
Citat från ChillFTW
Roadhouse: JAG MED SOM FAN, JÄVLA SKIT MED.
Han kostar 6.3 på US så han kommer kosta det på EU med!
Har läst lite och tror att det är det nya IP systemet som är lite cp.
Folk på US har QQat som fan på det.
nytt ipsystem? D:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet