League of Legends (spel)
Architectz
Kille, 32 år
Citat från Exoroe
Citat från MrAwkward
Citat från Exoroe
pinsammaste gamet ever. Ska sluta spela
Nä.
Jag har haft värre, jag svär.
nej du har verkligen inte det
verkligen inte värre.
vi förlora 4 mot 5 de var fyra. Och en som kommer in later ingame ( den fjörde )
idiot miss fortune feedar katarina som in i helvette = loss.
kuk och shen va på solo lane och exp som fan
turtlelephant
Kille, 33 år
åh nasus, du gör mig aldrig besviken
varghuvud
Kille, 31 år
Citat från Roadhouse
Citat från Exoroe
Citat från MrAwkward
Citat från Exoroe
pinsammaste gamet ever. Ska sluta spela
Nä.
Jag har haft värre, jag svär.
nej du har verkligen inte det
verkligen inte värre.
vi förlora 4 mot 5 de var fyra. Och en som kommer in later ingame ( den fjörde )
idiot miss fortune feedar katarina som in i helvette = loss.
kuk och shen va på solo lane och exp som fan
Yepp, katarina var feedad som fan. vilket gjorde att hon facerollade alla. Shen var i solo lane och fick sjukt mycket exp. Heimerdinger kommer in i senare game när vi är i kanske lvl 4-5 och på något sätt lyckas dom på den andra lanen inte dödar honom. Jag som är helt okapabel till att göra det trots att jag är master yi, på grund av att shen skulle säkerligen dra sin ulti på heimer när han var i lvl 8. SKiten var sämst
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från Arza
Citat från Breeze
Citat från johanPMA
jag älskar alla som inte suger
Så då hatar du mig alltså? :'<<<<
Du är en acceptabel sugare ;D <3
Vet att jag är några sidor efter, menatteh, jag suger bäst.
varghuvud
Kille, 31 år
åh fan vad ledsen jag blev nu, hade världens bästa game innan och sen får jag detta gamet, skit :(
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från Arza
Det vet inte vi ;)[/i]
Åh, men ni kan ana.
(Dramatiskt eko: ni kan ana)
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från Arza
Niklas
Nichlas
Nicholauz
The guy with the penis.[/i]
Well, mr. penis gillar mig!!!
Felle
34 år
spöar skiten ur folk as we speak... :P:P
iDisco
Kille, 33 år
Rora och Arza: GET A ROOM U GUIZE!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet