League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:16
osv Kille, 33 år

Det är det fejjan är till för, helt klart.
Fast, det är rätt nice att kolla upp folk där eftersom i princip alla har det.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:16
turtlelephant Kille, 33 år

KUKNEGER RIOT KAN NI FIXA ERAN BUGGADE LAUNCHER ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA NYA COOLA SKINS OCH HEROES
TACK

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:20
iDisco Kille, 33 år

Citat från Edvard


Det är det fejjan är till för, helt klart.
Fast, det är rätt nice att kolla upp folk där eftersom i princip alla har det.


Ska nog skaffa fayze inom en snar framtid. För många fjortisar som vill ha lite av min härlighet.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:20
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från johanPMA


KUKNEGER RIOT KAN NI FIXA ERAN BUGGADE LAUNCHER ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA NYA COOLA SKINS OCH HEROES
TACK


Jag kan ge dig några negerkukar istället :$

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:22
iDisco Kille, 33 år

Citat från MrAwkward


Citat från johanPMA

KUKNEGER RIOT KAN NI FIXA ERAN BUGGADE LAUNCHER ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA NYA COOLA SKINS OCH HEROES
TACK

Jag kan ge dig några negerkukar istället :$


Några = din, min, Reginas, Oscars och... Steven Seagals.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:22
osv Kille, 33 år

jag vill ha din härlighet andreas, och jag är mest fjortis i världen
negerkukar till oss alla

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:28
osv Kille, 33 år

Ofta regina har negerkuk?
Blev lite kåt nu

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:29
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

I thank you all for your contribution.
Love you all.
xoxo

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:33
iDisco Kille, 33 år

Citat från Edvard


jag vill ha din härlighet andreas, och jag är mest fjortis i världen
negerkukar till oss alla


Du står på toppen av min "if I fucked guys, I'd fuck these guys"-lista.

Förövrigt är denna tråd bäst i världen

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:36
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från iDisco


Du står på toppen av min "if I fucked guys, I'd fuck these guys"-lista.

Förövrigt är denna tråd bäst i världen


Du är bäst i världen gubben <3

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:39
osv Kille, 33 år

Casper älskar mig atm, för en bild på fb, synd att du inte kan se det...ANDREAS

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:42
iDisco Kille, 33 år

Casper: <333333 (L)
Oscar: PRINTARÅ :(

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:43
varghuvud Kille, 31 år

pinsammaste gamet ever. Ska sluta spela

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:43
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Andreas: <3333333
Oscar: Som in i helvete <3

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 22:44
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Exoroe


pinsammaste gamet ever. Ska sluta spela

Nä.
Jag har haft värre, jag svär.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet