League of Legends (spel)
Tror inte du är ensam om att tycka det. Så många hattrådar det kommit upp på forumen osv. Håller helt klart med, hellre en bra server och en klient som fungerar än 40 nya bröst :(
Körde två games på US nyss.
Fyfan vad första matchen vara värdelös... Först feedade Heimer, Ez och Fiddle, sedan lämnade de mig och en Sivir som inte ville surrenda. </3
Servern är busy nu, snart där boys and gals
Im in woho!
Fortfarande Blitzcrank! :(
I'm also in!
Mohaha nu köper jag träd jävelns paket med champion och skin! wootwoot
nu ska han testas
okaj note Maokai SUCKS BALLS inte värt rp'n eller paketet med skinnet som jag tog, nejnej
han va as tråkig
Nej han var jättelame, och hans ulti.. team fights rör sig hela tiden den är bajs
Spelade med och mot en Manokai nyss. I'm not impressed. :/
Citat från Rora
Spelade med och mot en Manokai nyss. I'm not impressed. :/
Agreed
1. Långsam
2. Klen i skada
3. vafan vadå 6,3k ip för den saken?
4. as tråkig
5. de spendera mer tid på utseendet än själva championen
Skojar ni eller? För att ni inte har mött någon som kan spela med han körde precis med mina polare han knullade sönder, han körde tank build. Och han är tank och inte dps och vad fan köpte ni för skor till han? Han var ju inte långsam.
Sluta rata efter en jävla match...
Citat från L3DS3N
Citat från Nollie
Skojar ni eller? För att ni inte har mött någon som kan spela med han körde precis med mina polare han knullade sönder, han körde tank build. Och han är tank och inte dps och vad fan köpte ni för skor till han? Han var ju inte långsam.
Han är dålig.
Du är fan p12, du lägger ju fan inte ens fram något argument varför han är dålig. Han har inte varit ute länge så det är lite för tidigt att döma honom kanske, men jag kan absolut säga att han inte är en dålig champion.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
