League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:05
thundercunt Tjej, 36 år

Tror inte du är ensam om att tycka det. Så många hattrådar det kommit upp på forumen osv. Håller helt klart med, hellre en bra server och en klient som fungerar än 40 nya bröst :(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:28
QWERDF 33 år

Körde två games på US nyss.

Fyfan vad första matchen vara värdelös... Först feedade Heimer, Ez och Fiddle, sedan lämnade de mig och en Sivir som inte ville surrenda. </3

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:31
Architectz Kille, 32 år

Servern är busy nu, snart där boys and gals

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:52
Architectz Kille, 32 år

Im in woho!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:54
thundercunt Tjej, 36 år

Fortfarande Blitzcrank! :(

I'm also in!

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:55
Architectz Kille, 32 år

Mohaha nu köper jag träd jävelns paket med champion och skin! wootwoot

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:59
Architectz Kille, 32 år

nu ska han testas

emo Kille, 30 år

1 315 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 12:59
emo Kille, 30 år

lvl 5.


Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 13:37
Architectz Kille, 32 år

okaj note Maokai SUCKS BALLS inte värt rp'n eller paketet med skinnet som jag tog, nejnej

han va as tråkig

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 13:47
Architectz Kille, 32 år

Nej han var jättelame, och hans ulti.. team fights rör sig hela tiden den är bajs

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 14:28
thundercunt Tjej, 36 år

Spelade med och mot en Manokai nyss. I'm not impressed. :/

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 14:31
Architectz Kille, 32 år

Citat från Rora


Spelade med och mot en Manokai nyss. I'm not impressed. :/

Agreed

1. Långsam
2. Klen i skada
3. vafan vadå 6,3k ip för den saken?
4. as tråkig
5. de spendera mer tid på utseendet än själva championen

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 14:34
Seoul Kille, 33 år

Skojar ni eller? För att ni inte har mött någon som kan spela med han körde precis med mina polare han knullade sönder, han körde tank build. Och han är tank och inte dps och vad fan köpte ni för skor till han? Han var ju inte långsam.

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 14:38
JKIBMM Kille, 34 år

Sluta rata efter en jävla match...

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2011 kl. 14:39
Seoul Kille, 33 år

Citat från L3DS3N


Citat från Nollie

Skojar ni eller? För att ni inte har mött någon som kan spela med han körde precis med mina polare han knullade sönder, han körde tank build. Och han är tank och inte dps och vad fan köpte ni för skor till han? Han var ju inte långsam.


Han är dålig.


Du är fan p12, du lägger ju fan inte ens fram något argument varför han är dålig. Han har inte varit ute länge så det är lite för tidigt att döma honom kanske, men jag kan absolut säga att han inte är en dålig champion.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet