League of Legends (spel)
GreenVision
Kille, 33 år
Så det är därför jag är i silver och inte i diamond, trodde man skulle testa en ny champ varje ranked ://///
Soldier
Kille, 33 år
Maina support och bli carriad ;)
Draaaaven
Kille, 31 år
http://www.twitch.tv/2cats1tophat/b/475239217
fattar inte att jag förlorade denna. )):
vardelos
Tjej, 31 år
Alltså varför har folk börjat säga marksman?
Det är så jävla efterblivet.
Draaaaven
Kille, 31 år
för att folk är efterblivna.
vardelos
Tjej, 31 år
Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.
ledsnamalin
Tjej, 32 år
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1383889_560781380661678_1996631822_n.jpg
kääääääääääääär
GreenVision
Kille, 33 år
Citat från lNGVAR
Citat från KATARlNA
Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.
Ändrar lite på metaforen, det är typ som att dricka pepsi när det finns coca cola
Fast då ändrade du hela meningen med hans metafor?
lNGVAR
Kille, 31 år
Citat från GreenVision
Citat från lNGVAR
Citat från KATARlNA
Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.
Ändrar lite på metaforen, det är typ som att dricka pepsi när det finns coca cola
Fast då ändrade du hela meningen med hans metafor?
sant
reka
33 år
vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.
Bassjesus
31 år
neeeej behåll det!!!! tills det blir bra
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet