League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:53
GreenVision Kille, 33 år

Så det är därför jag är i silver och inte i diamond, trodde man skulle testa en ny champ varje ranked ://///

Soldier Kille, 33 år

1 730 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:58
Soldier Kille, 33 år

Maina support och bli carriad ;)

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:59
Draaaaven Kille, 31 år

http://www.twitch.tv/2cats1tophat/b/475239217

fattar inte att jag förlorade denna. )):

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:05
HugDealer Kille, 27 år

Citat från Soldier


Maina support och bli carriad ;)

Det är det jag gör, men folk i bronze är inte direkt bra på att carrya.
Fast kör mindre support i ranked bcuz reasons.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:15
vardelos Tjej, 31 år

Alltså varför har folk börjat säga marksman?
Det är så jävla efterblivet.

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:15
Draaaaven Kille, 31 år

för att folk är efterblivna.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:16
vardelos Tjej, 31 år

Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:16
HugDealer Kille, 27 år

Citat från KATARlNA


Alltså varför har folk börjat säga marksman?
Det är så jävla efterblivet.


För att folk tror att man ska carrya oavsett vad bara för att det heter ad CARRY. "Wow stop pushing im ad carry i need cs more"

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:19
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från KATARlNA


Alltså varför har folk börjat säga marksman?
Det är så jävla efterblivet.


Förmodligen för att man kan skriva "marksman" så får man upp alla adc?

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:19
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från KATARlNA


Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.

Ändrar lite på metaforen, det är typ som att dricka pepsi när det finns coca cola

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:21
GreenVision Kille, 33 år

Citat från lNGVAR


Citat från KATARlNA

Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.

Ändrar lite på metaforen, det är typ som att dricka pepsi när det finns coca cola


Fast då ändrade du hela meningen med hans metafor?

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:25
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från GreenVision


Citat från lNGVAR

Citat från KATARlNA

Det är som att kalla Cola, brunt sockervatten.

Ändrar lite på metaforen, det är typ som att dricka pepsi när det finns coca cola

Fast då ändrade du hela meningen med hans metafor?


sant

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:28
reka 33 år

vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.

Bassjesus 31 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:29
Bassjesus 31 år

neeeej behåll det!!!! tills det blir bra


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet