League of Legends (spel)
Do I even want this? lel
Kan någon spela duo med mig pls? :( är världens bästa support...
Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.
Citat från lNGVAR
Citat från HugDealer
Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.
Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag
Hur är det ens möjligt?
jag droppade från 1800 till 1400 på en dag förra seasonen =)
bästa dagen i mitt liv
Citat från HugDealer
Citat från lNGVAR
Citat från HugDealer
Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.
Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag
Hur är det ens möjligt?
Fanns inga divisions = man kunde droppa oändligt
dessutom så droppar man ju inte första gången man förlorar med 0 lp
Citat från lNGVAR
Citat från HugDealer
Citat från lNGVAR
Citat från HugDealer
Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.
Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag
Hur är det ens möjligt?
Fanns inga divisions = man kunde droppa oändligt
dessutom så droppar man ju inte första gången man förlorar med 0 lp
Oh right.
Still tho, har -3 lp.
Några tips om hur/vart man kan carrya?
Allt hjälper.
Fick förresten Nottingham Ezreal och Highland Tryndamere. Min kompis som mainar ezreal (och giftade den till mig) blev inte lika glad.
http://www.nerfplz.com/2013/10/2013-champion-tier-list-solo-queue.html
spela bara god-tier champs, det är de med högst winrate osv
jaaa men man ska ju välja de man kan, annars lära sig god-tier :O)
Citat från Ketsu
^ Nej :( Ser alltid folk som spelar "OP CHAMPOZ" och totalt failar eftersom de inte kan ze mechanics. Lira champions du kan relativt ut och in.
Om han ändå redan failar med dom han har så kan han lika gärna träna upp god-tier champsen. Kan ju vara "fel sorts" champs han kör atm, alltså sånna som inte passar honom.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
