League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 15:07
vardelos Tjej, 31 år

Do I even want this? lel

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 15:20
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från KATARlNA


Do I even want this? lel

i like rammus okkee

deft 31 år

3 611 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 15:42
deft 31 år



kul

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 15:52
vardelos Tjej, 31 år

okej

Hona Tjej, 31 år

1 096 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:01
Hona Tjej, 31 år

Kan någon spela duo med mig pls? :( är världens bästa support...

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:04
HugDealer Kille, 27 år

Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:08
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från HugDealer


Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.


Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:13
HugDealer Kille, 27 år

Citat från lNGVAR


Citat från HugDealer

Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.

Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag


Hur är det ens möjligt?

Bassjesus 31 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:15
Bassjesus 31 år

jag droppade från 1800 till 1400 på en dag förra seasonen =)
bästa dagen i mitt liv

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:19
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från HugDealer


Citat från lNGVAR

Citat från HugDealer

Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.

Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag

Hur är det ens möjligt?


Fanns inga divisions = man kunde droppa oändligt
dessutom så droppar man ju inte första gången man förlorar med 0 lp

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:31
HugDealer Kille, 27 år

Citat från lNGVAR


Citat från HugDealer

Citat från lNGVAR

Citat från HugDealer

Har förlorat 50 lp på en jävla dag.
3 av 4 matcher har någon gått afk. kommer sjunka ner till bronze 4
I am so fucking done with this piece of shit game.

Minns den gamla elotiden när folk som var på 2k elo droppade 200-300 elo på en dag

Hur är det ens möjligt?

Fanns inga divisions = man kunde droppa oändligt
dessutom så droppar man ju inte första gången man förlorar med 0 lp


Oh right.
Still tho, har -3 lp.

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:32
HugDealer Kille, 27 år

Några tips om hur/vart man kan carrya?
Allt hjälper.

Fick förresten Nottingham Ezreal och Highland Tryndamere. Min kompis som mainar ezreal (och giftade den till mig) blev inte lika glad.

Bassjesus 31 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:36
Bassjesus 31 år

http://www.nerfplz.com/2013/10/2013-champion-tier-list-solo-queue.html

spela bara god-tier champs, det är de med högst winrate osv

Bassjesus 31 år

448 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:44
Bassjesus 31 år

jaaa men man ska ju välja de man kan, annars lära sig god-tier :O)

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 16:48
GreenVision Kille, 33 år

Citat från Ketsu


^ Nej :( Ser alltid folk som spelar "OP CHAMPOZ" och totalt failar eftersom de inte kan ze mechanics. Lira champions du kan relativt ut och in.

Om han ändå redan failar med dom han har så kan han lika gärna träna upp god-tier champsen. Kan ju vara "fel sorts" champs han kör atm, alltså sånna som inte passar honom.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet