League of Legends (spel)
Soldier
Kille, 33 år
Citat från HugDealer
Citat från Soldier
Maina support och bli carriad ;)
Det är det jag gör, men folk i bronze är inte direkt bra på att carrya.
Fast kör mindre support i ranked bcuz reasons.
Varför tillåter man sig själv att falla ner i bronze ifrån första början?
Klarar man inte att ta sig ur Bronze så tillhör man det.
osv
Kille, 33 år
Stunden då man loggar in och en animation startas, en mystery gift är på ingång, och spänning stiger...
Barbarian Sion
:'(
GreenVision
Kille, 33 år
Twitch: Still wrong...
GreenVision
Kille, 33 år
Vill också ha mystery gifts!
Draaaaven
Kille, 31 år
Och jag vill ha folk som håller mig vaken. :((
bearpussy
26 år
GreenVision: Well fuck it then.
bearpussy
26 år
Vill också ha mystery gifts vafan. :(
reka
33 år
Citat från ohgod
Citat från reka
vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.
Sure. I'd love to. :>
nej, du är för bra. vill ha någon bronzie som tycker att hen förtjänar diamond.
bas jesus, jag funderar stark på att flytta snart, det här är ohumanitära förhållanden
GreenVision
Kille, 33 år
Acc: Greenvisi0n
Please send all your belongings and/or gifts to me, ty!
HugDealer
Kille, 27 år
Citat från Soldier
Citat från HugDealer
Citat från Soldier
Maina support och bli carriad ;)
Det är det jag gör, men folk i bronze är inte direkt bra på att carrya.
Fast kör mindre support i ranked bcuz reasons.
Varför tillåter man sig själv att falla ner i bronze ifrån första början?
Klarar man inte att ta sig ur Bronze så tillhör man det.
Jag kom i bronze efter promos, 6 av tio matcher så instalockade folk trollpicks och feedade eller leavade och gick afk.
That's why.
HugDealer
Kille, 27 år
Citat från reka
Citat från ohgod
Citat från reka
vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.
Sure. I'd love to. :>
nej, du är för bra. vill ha någon bronzie som tycker att hen förtjänar diamond.
bas jesus, jag funderar stark på att flytta snart, det här är ohumanitära förhållanden
Jag är i bronze, pls.<3
reka
33 år
skulle aldrig ge bort det ändå, att bli diamond är min största prestation i livet hittills, och kommer nog att fortsätta att vara det tills jag dör :/
HugDealer
Kille, 27 år
Good for you!<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet