League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Soldier Kille, 33 år

1 730 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:35
Soldier Kille, 33 år

Citat från HugDealer


Citat från Soldier

Maina support och bli carriad ;)

Det är det jag gör, men folk i bronze är inte direkt bra på att carrya.
Fast kör mindre support i ranked bcuz reasons.


Varför tillåter man sig själv att falla ner i bronze ifrån första början?
Klarar man inte att ta sig ur Bronze så tillhör man det.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:38
osv Kille, 33 år

Stunden då man loggar in och en animation startas, en mystery gift är på ingång, och spänning stiger...

Barbarian Sion

:'(

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:38
Draaaaven Kille, 31 år

Citat från reka


vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.

Sure. I'd love to. :>

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:39
GreenVision Kille, 33 år

Twitch: Still wrong...

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:41
GreenVision Kille, 33 år

Vill också ha mystery gifts!

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:47
Draaaaven Kille, 31 år

Och jag vill ha folk som håller mig vaken. :((

bearpussy 26 år

108 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:48
bearpussy 26 år

GreenVision: Well fuck it then.

bearpussy 26 år

108 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:49
bearpussy 26 år

Vill också ha mystery gifts vafan. :(

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:55
reka 33 år

Citat från ohgod


Citat från reka

vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.

Sure. I'd love to. :>


nej, du är för bra. vill ha någon bronzie som tycker att hen förtjänar diamond.



bas jesus, jag funderar stark på att flytta snart, det här är ohumanitära förhållanden

GreenVision Kille, 33 år

2 895 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:55
GreenVision Kille, 33 år

Acc: Greenvisi0n

Please send all your belongings and/or gifts to me, ty!

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:56
HugDealer Kille, 27 år

Citat från Soldier


Citat från HugDealer

Citat från Soldier

Maina support och bli carriad ;)

Det är det jag gör, men folk i bronze är inte direkt bra på att carrya.
Fast kör mindre support i ranked bcuz reasons.

Varför tillåter man sig själv att falla ner i bronze ifrån första början?
Klarar man inte att ta sig ur Bronze så tillhör man det.


Jag kom i bronze efter promos, 6 av tio matcher så instalockade folk trollpicks och feedade eller leavade och gick afk.
That's why.

Draaaaven Kille, 31 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:57
Draaaaven Kille, 31 år

Citat från reka


nej, du är för bra. vill ha någon bronzie som tycker att hen förtjänar diamond.



bas jesus, jag funderar stark på att flytta snart, det här är ohumanitära förhållanden[/i]

:(
I just want to be multi-diamond.

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:57
HugDealer Kille, 27 år

Citat från reka


Citat från ohgod

Citat från reka

vill någon ha mitt acc? kan ändå inte spela skitspelet pga efterbliven uppkoppling.

Sure. I'd love to. :>

nej, du är för bra. vill ha någon bronzie som tycker att hen förtjänar diamond.



bas jesus, jag funderar stark på att flytta snart, det här är ohumanitära förhållanden


Jag är i bronze, pls.<3

reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 17:58
reka 33 år

skulle aldrig ge bort det ändå, att bli diamond är min största prestation i livet hittills, och kommer nog att fortsätta att vara det tills jag dör :/

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 oktober 2013 kl. 18:02
HugDealer Kille, 27 år

Good for you!<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet