League of Legends (spel)
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
har så jävla dålig solo-rating atm..
iDisco
Kille, 33 år
Inte fått någon Ui eller patch? Lolwat
turtlelephant
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Citat från JuicyAss
har så jävla dålig solo-rating atm..
^ I second statement.
^ I third statement.
KofML
Kille, 33 år
Citat från johanPMA
1. det bor 12åringar i USA också
2. get premades=problem solved
1.ja men inte lika mycket whine och så. Personer hjälper mer istället för att bara klaga.
2. kör ofta lite premade sådär, men kör typ med en eller två till personer. så finns alltid minst en whiner ahha
turtlelephant
Kille, 33 år
inte för jag haft så mycket rating men ah..
kofML, tror inte pårej om gnället
ChillFTW
Kille, 32 år
KofML: Mainade US innan, dom whinar så jävla mycket mer än vad dom gör på EU.
ChillFTW
Kille, 32 år
Ja ofta som fan :P XD
QWERDF
33 år
Ge mig den nya patchen.. ;_;
Asianalien
Tjej, 32 år
Ge mig maokai
QWERDF
33 år
This ^
Hans traps är så söta. :3
Fast jag har bara 3.1k, så jag kommer antagligen inte ha råd med honom.
KofML
Kille, 33 år
Tänkte samla till Karthus, spela bara med han på mitt andra konto. Men "råkade" köpa Shen :c
turtlelephant
Kille, 33 år
Citat från shydlips
This ^
Hans traps är så söta. :3
Fast jag har bara 3.1k, så jag kommer antagligen inte ha råd med honom.
ÄLSKAR DEM
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet