League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 12:46
turtlelephant Kille, 33 år

INGEN ANLEDNING TILL ATT KÖPA 5 IE's :@@@@@ NOOB

Cybill Tjej, 32 år

166 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 12:48
Cybill Tjej, 32 år

LoL! Jag spelare LoL. Blarg :D

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 12:50
turtlelephant Kille, 33 år

hahaha XD

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 13:09
ChillFTW Kille, 32 år

Lol :P

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 13:22
Architectz Kille, 32 år

7 lost in a row. Nu orkar jag inte bry mig om jag förlorar nu ska jag testa rolia hero's

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 13:57
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Exoroe


vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?

Spara till 3150 och köp rammus/malphite.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:10
Architectz Kille, 32 år

Citat från Frontosa


Citat från Exoroe

vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?

Spara till 3150 och köp rammus/malphite.


Rammus blir ju nerfad i nästa patch Malph är fet däremot

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:17
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Frontosa


Citat från Exoroe

vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?

Spara till 3150 och köp rammus/malphite.


funderade på malphite, men tänkte gragas med, kan inte han vara tank?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:18
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Exoroe


funderade på malphite, men tänkte gragas med, kan inte han vara tank?

Gragas är en fantastisk tank, men man behöver alltid en till toughie/tank om man har gragas, väldigt lätt att ignorera honom.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:33
ChillFTW Kille, 32 år

SATAN VA SNYGGT DEN NYA FRIEND UI:N ÄR <3

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:34
Superhjelte Kille, 35 år

Ser lite ut som uin i starcraft 2 tycker jag



turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 14:53
turtlelephant Kille, 33 år

jag har inte något nytt ui? :<

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 15:09
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från NiNTENDOHC


Ser lite ut som uin i starcraft 2 tycker jag


Har du helt rätt, faktiskt inte tänkt på innan!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 15:12
Superhjelte Kille, 35 år

Citat från neuromancer


Citat från NiNTENDOHC

Ser lite ut som uin i starcraft 2 tycker jag


Har du helt rätt, faktiskt inte tänkt på innan!


Lite småroligt haha, själv spelar jag inte LoL, men ui:et kände jag igen direkt

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 15:17
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från NiNTENDOHC


Lite småroligt haha, själv spelar jag inte LoL, men ui:et kände jag igen direkt

Spelar båda två, men har ändå inte tänkt på det!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet