League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Azeox Kille, 34 år

468 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 02:04
Azeox Kille, 34 år

Hade nog världens jobbigaste game nyss:




Hade svårt att bestämma mig med builden. xD

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 02:09
Architectz Kille, 32 år

efter så många wins i dagaar, nu kommer loss på raaad.. fifan

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 02:09
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Azeox


Hade nog världens jobbigaste game nyss:
Hade svårt att bestämma mig med builden. xD


... sivir dog 34 gånger, jesus christ. Varför i hela friden skulle du köra med än en IE, critdmg-effekten stackar inte, och det är typ därför man tar den!

Azeox Kille, 34 år

468 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 02:15
Azeox Kille, 34 år

Jotack jag vet, hon sög rätt hårt.
Vet inte vilket item jag annars skulle köra, är medveten om att den är unique, kanske hade varit bättre med mer attack speed.
Körde den för att den hade mest attack dmg.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 02:16
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Azeox


Jotack jag vet, hon sög rätt hårt.
Vet inte vilket item jag annars skulle köra, är medveten om att den är unique, kanske hade varit bättre med mer attack speed.
Körde den för att den hade mest attack dmg.


Frozen mallet hade varit grymt istället för den ena!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 07:04
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från Exoroe


vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?

jag tycker att alistar kan vara väldigt underhållande!

MicroN Kille, 36 år

168 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 07:44
MicroN Kille, 36 år

Någon som vet när patchen kommer?

skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 07:50
skeppiluftenn Kille, 32 år

Citat från MicroN


Någon som vet när patchen kommer?

När den kommer, ja.

skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 07:51
skeppiluftenn Kille, 32 år

Azeox:
Var det custom game, eller hur fan lyckas ni/du få såna stats?
Mina games är över när en person har 15 kills och få deaths typ.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 10:01
osv Kille, 33 år

Stacka attackspeed med yi = insta win
ELLER???!?!?!?!??!
ne

såg att det stackades rabadons också....
jag skäms ):

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 10:40
Arza Kille, 32 år

Stackande rabadon = Retardfail.

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 10:41
CharliesName Kille, 35 år

aah men LoL alltså ;PpP;P,pP.p;:p:P;P;p.P.P;P;.p.P;p,p,:p,P,p;,p

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 11:25
ChillFTW Kille, 32 år

nu är jag typ vaken igen.
ska köpa maokai idag, gladkille :D

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 12:07
ChillFTW Kille, 32 år

om patchen släpps idag ):

Azeox Kille, 34 år

468 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 12:24
Azeox Kille, 34 år

Citat från skeppiluftenn


Azeox:
Var det custom game, eller hur fan lyckas ni/du få såna stats?
Mina games är över när en person har 15 kills och få deaths typ.


Nej, det var vanligt 5on5. Jag körde med en polare, som där spelade trynda. Det var bara jag och han som var feedade i början, så vi drog ut på gamet, för att vi var envisa med att få full build, men det visade sig bara bli jobbigare och jobbigare att bestämma sig om builden och motståndarna blev svårare, så det tog sin tid också.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet