League of Legends (spel)
Hade nog världens jobbigaste game nyss:
Hade svårt att bestämma mig med builden. xD
efter så många wins i dagaar, nu kommer loss på raaad.. fifan
Jotack jag vet, hon sög rätt hårt.
Vet inte vilket item jag annars skulle köra, är medveten om att den är unique, kanske hade varit bättre med mer attack speed.
Körde den för att den hade mest attack dmg.
Citat från Exoroe
vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?
jag tycker att alistar kan vara väldigt underhållande!
Någon som vet när patchen kommer?
Azeox:
Var det custom game, eller hur fan lyckas ni/du få såna stats?
Mina games är över när en person har 15 kills och få deaths typ.
Stacka attackspeed med yi = insta win
ELLER???!?!?!?!??!
ne
såg att det stackades rabadons också....
jag skäms ):
Stackande rabadon = Retardfail.
aah men LoL alltså ;PpP;P,pP.p;:p:P;P;p.P.P;P;.p.P;p,p,:p,P,p;,p
nu är jag typ vaken igen.
ska köpa maokai idag, gladkille :D
om patchen släpps idag ):
Citat från skeppiluftenn
Azeox:
Var det custom game, eller hur fan lyckas ni/du få såna stats?
Mina games är över när en person har 15 kills och få deaths typ.
Nej, det var vanligt 5on5. Jag körde med en polare, som där spelade trynda. Det var bara jag och han som var feedade i början, så vi drog ut på gamet, för att vi var envisa med att få full build, men det visade sig bara bli jobbigare och jobbigare att bestämma sig om builden och motståndarna blev svårare, så det tog sin tid också.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet