League of Legends (spel)
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Kall_frostkniv
ja juste guild wars inspirerade lol från början, sen utvecklade ea-games dota
gg troll, you win.
ABBORRE
Kille, 35 år
Citat från neuromancer
Citat från Kall_frostkniv
ja juste guild wars inspirerade lol från början, sen utvecklade ea-games dota
gg troll, you win.
http://www.youtube.com/watch?v=w92D6oi0Gls
1on1 bitch??
turtlelephant
Kille, 33 år
kan någon svara om man fortfarande kan flasha missiles? :<<<<
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Kall_frostkniv
http://www.youtube.com/watch?v=w92D6oi0Gls
1on1 bitch??
NEIN !
osv
Kille, 33 år
Upprörd är jag faktiskt inte, snarare trött.
Men om du anser mig vara upprörd pga mitt språk så kan jag upplysa dig om att jag använder mig av ett sådant språk vardagligen, arg som glad, LoL som HoN.
Så pys iväg nu, trolljävel.
MicroN
Kille, 36 år
Citat från Kall_frostkniv
Citat från neuromancer
Citat från Kall_frostkniv
ja juste guild wars inspirerade lol från början, sen utvecklade ea-games dota
gg troll, you win.
http://www.youtube.com/watch?v=w92D6oi0Gls
1on1 bitch??
Den där låten var ju helt jävla värdelös -.-
turtlelephant
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Citat från johanPMA
kan någon svara om man fortfarande kan flasha missiles? :<<<<
Nej, nej, nej, nej, nej och åter nej!:D
Tack, tack, tack, tack, tack och åter tack och godnatt!
ABBORRE
Kille, 35 år
Citat från Edvard
Upprörd är jag faktiskt inte, snarare trött.
Men om du anser mig vara upprörd pga mitt språk så kan jag upplysa dig om att jag använder mig av ett sådant språk vardagligen, arg som glad, LoL som HoN.
Så pys iväg nu, trolljävel.
Vad gaggar du om nu då?
Citat från MicroN
Den där låten var ju helt jävla värdelös -.-[/i]
det är deep lyrics om du inte förstod det, ditt vidriga as
KofML
Kille, 33 år
Någon mer än jag som funderar på att ta USA servern istället för denna pågrund av alla p12or som inte kan va tyst?
turtlelephant
Kille, 33 år
1. det bor 12åringar i USA också
2. get premades=problem solved
varghuvud
Kille, 31 år
vet seriöst inte vilken tank jag ska köpa! har 1350, några tips`?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
