League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:10
QWERDF 33 år

Karthus köpte jag för någon vecka sedan. Hans ult är rolig att trolla med. :PP

Johan: Tänker du köpa honom före mig? >:(

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:11
turtlelephant Kille, 33 år

har inte råd :< la precis riot points på mf också så

KofML Kille, 33 år

698 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:12
KofML Kille, 33 år

Citat från shydlips


Karthus köpte jag för någon vecka sedan. Hans ult är rolig att trolla med. :PP

Johan: Tänker du köpa honom före mig? >:(


Karthus är fan äcklig att möta när någon vet hur man ska göra haha <3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:18
QWERDF 33 år

Citat från johanPMA


har inte råd :< la precis riot points på mf också så

Du får hoppas för min skull att han kommer kosta 3k :*


Citat från KofML

Karthus är fan äcklig att möta när någon vet hur man ska göra haha <3

Vadå, va? Nä.. Karthus är värsta noob-champ jueeh!!

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:20
iDisco Kille, 33 år

Vet inte varför, men gillar att spela Fiddle även fast jag aldrig vinner :@

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:30
Frontosa Kille, 36 år

Jag har DotA announcer istället för den tråkiga LoL har som standard. <3

LoL's: "tripple kill.. :d"
DotA's: "TRIPPLE KILL!!!!!11 >:@@@"


Det fula är dock att LoL inte kan spela upp flera ljud samtidigt, så om någon tar en kill precis före dig så hörs inte ditt eget ljud. Det är sämst.

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:43
Asianalien Tjej, 32 år

^ Awesome

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 19:57
turtlelephant Kille, 33 år

regina, han kostar 6.3!
en karth nyss som carryade mitt ranked <3
blir skitirriterad, har lite smålagg rätt mycket nu. är det bara jag?

ABBORRE Kille, 35 år

162 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 20:03
ABBORRE Kille, 35 år

Citat från Edvard


Stacka attackspeed med yi = insta win
ELLER???!?!?!?!??!
ne

såg att det stackades rabadons också....
jag skäms ):


Du förstår inte mitt språk jag pratar såhär upprörd som inte, lol som wow

Zacharias Kille, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 20:14
Zacharias Kille, 28 år

Är en miss, är någon på?

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 20:16
Frontosa Kille, 36 år

^ Verkar ju inte gå att spela games förutom custom?

KofML Kille, 33 år

698 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 20:33
KofML Kille, 33 år

Citat från shydlips


Citat från johanPMA

har inte råd :< la precis riot points på mf också så

Du får hoppas för min skull att han kommer kosta 3k :*


Citat från KofML

Karthus är fan äcklig att möta när någon vet hur man ska göra haha <3

Vadå, va? Nä.. Karthus är värsta noob-champ jueeh!!


förklara vidare?

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 20:58
turtlelephant Kille, 33 år

alltså, aldrig haft ett sämre game än nyss typ. helvete. och allt detta jävla lagg, blir galen

KofML Kille, 33 år

698 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 21:02
KofML Kille, 33 år

Citat från johanPMA


alltså, aldrig haft ett sämre game än nyss typ. helvete. och allt detta jävla lagg, blir galen

Du också? fast för migvar det två leavers i mitt lag, en av oss solade 24/7. med andra ord död 24/7 och vi två som faktiskt spelade var Shen och Heimer.

När jag votar för surrender vid 25:00 så votar klart han som solar nej...

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2011 kl. 21:04
turtlelephant Kille, 33 år

spelade bara aaallmänt dåligt.
men hade en trynda som dog i jungle typ.. 3 gånger, en malz som inte sa ett ord engelska, en sion som inte sa något och en akali som feedade


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet