League of Legends (spel)
Karthus köpte jag för någon vecka sedan. Hans ult är rolig att trolla med. :PP
Johan: Tänker du köpa honom före mig? >:(
har inte råd :< la precis riot points på mf också så
Vet inte varför, men gillar att spela Fiddle även fast jag aldrig vinner :@
Jag har DotA announcer istället för den tråkiga LoL har som standard. <3
LoL's: "tripple kill.. :d"
DotA's: "TRIPPLE KILL!!!!!11 >:@@@"
Det fula är dock att LoL inte kan spela upp flera ljud samtidigt, så om någon tar en kill precis före dig så hörs inte ditt eget ljud. Det är sämst.
^ Awesome
regina, han kostar 6.3!
en karth nyss som carryade mitt ranked <3
blir skitirriterad, har lite smålagg rätt mycket nu. är det bara jag?
Är en miss, är någon på?
^ Verkar ju inte gå att spela games förutom custom?
Citat från shydlips
Citat från johanPMA
har inte råd :< la precis riot points på mf också så
Du får hoppas för min skull att han kommer kosta 3k :*
Citat från KofML
Karthus är fan äcklig att möta när någon vet hur man ska göra haha <3
Vadå, va? Nä.. Karthus är värsta noob-champ jueeh!!
förklara vidare?
alltså, aldrig haft ett sämre game än nyss typ. helvete. och allt detta jävla lagg, blir galen
Citat från johanPMA
alltså, aldrig haft ett sämre game än nyss typ. helvete. och allt detta jävla lagg, blir galen
Du också? fast för migvar det två leavers i mitt lag, en av oss solade 24/7. med andra ord död 24/7 och vi två som faktiskt spelade var Shen och Heimer.
När jag votar för surrender vid 25:00 så votar klart han som solar nej...
spelade bara aaallmänt dåligt.
men hade en trynda som dog i jungle typ.. 3 gånger, en malz som inte sa ett ord engelska, en sion som inte sa något och en akali som feedade
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet