League of Legends (spel)
Neophyte
Kille, 31 år
LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)
ChillFTW
Kille, 32 år
Citat från Utouchedme
LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)
"Okej"
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Utouchedme
LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)
Spela HoN om du så vill, ser även jag fram emot DotA 2, men att komma och påstå att LoL skulle vara längre ifrån orginalet än HoN är ren och skär lögn.
thundercunt
Tjej, 36 år
LoL suger, det är därför jag spelar tetris :S:S
osv
Kille, 33 år
;PpPPpp
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från neuromancer
Citat från Utouchedme
LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)
Spela HoN om du så vill, ser även jag fram emot DotA 2, men att komma och påstå att LoL skulle vara längre ifrån orginalet än HoN är ren och skär lögn.
Lögn? Är det nog inte. LoL är mer olikt DotA än vad HoN är, men LoL är i en ny tappning, medan HoN bara är en sämre/konstig version av DotA.
thundercunt
Tjej, 36 år
Fy fan vilken vidrig unge. Försvinn.
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
Citat från ChaNemo
HAHAHAHHAH HAHAHA du är sjuk i huvudet. Lol har itne ens samma typ dmg typer, hjältar, roshan, går inte denya, mapen är helt olika, allla hjältar har passiva grejer, man kan inte maxa alla skills etc. Du är sjuk i huvudet. så jävla sjuk.[/i]
Sjuk i huvudet? Okej.
Ehm, när började du spela DotA, om jag får fråga? Du är trots allt bara 14.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från ChaNemo
HAHAHAHHAH HAHAHA du är sjuk i huvudet. Lol har itne ens samma typ dmg typer, hjältar, roshan, går inte denya, mapen är helt olika, allla hjältar har passiva grejer, man kan inte maxa alla skills etc. Du är sjuk i huvudet. så jävla sjuk.
Hahaha. Du menar att det är SVÅRT att "denya" i lol, till skillnad från hur lätt det är att göra i båda HoN och Dota. Man kan maxa alla skills, fem i respektive skill följt av tre i ultimate, ser inte riktigt hur det skiljer sig från Dota överhuvudtaget.
Gillar att dina argument saknar grund, och du egentligen bara upprepar saker varenda stackars ilsken tonåring gjort när de hör att somliga hellre spelar LoL än HoN, för HoN är bara "so true". Väx upp och kom tillbaka när du kan komma med något som håller, och inte bara är fullkomligt misslyckade försök till personkränkning.
osv
Kille, 33 år
Han är fjorton, jag är så pass mycket fascist och idiot att jag slutade läsa redan där.
turtlelephant
Kille, 33 år
HAHAHA DÖR
ChillFTW
Kille, 32 år
ChaNemo: YOU MADE MY DAY<3
HAHAHAHAHA
Arza
Kille, 32 år
ASSÅ ORKAR INTE MED AD EZREALS!
turtlelephant
Kille, 33 år
ad ez<3<3
ShowGun
Kille, 36 år
spela lite då och då heter thesernlad lvl 30 :P
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet