League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Neophyte Kille, 31 år

476 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 11:35
Neophyte Kille, 31 år

LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 12:04
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från Utouchedme


LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)

"Okej"

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 12:06
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Utouchedme


LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)

Spela HoN om du så vill, ser även jag fram emot DotA 2, men att komma och påstå att LoL skulle vara längre ifrån orginalet än HoN är ren och skär lögn.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 12:39
thundercunt Tjej, 36 år

LoL suger, det är därför jag spelar tetris :S:S

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 12:41
osv Kille, 33 år

;PpPPpp

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 15:37
Frontosa Kille, 36 år

Citat från neuromancer


Citat från Utouchedme

LoL är verkligen inget för mig. Inte i närheten utav DotA, därför spelar jag HoN. Längtar dock enormt efter DotA 2. :)

Spela HoN om du så vill, ser även jag fram emot DotA 2, men att komma och påstå att LoL skulle vara längre ifrån orginalet än HoN är ren och skär lögn.


Lögn? Är det nog inte. LoL är mer olikt DotA än vad HoN är, men LoL är i en ny tappning, medan HoN bara är en sämre/konstig version av DotA.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 15:42
thundercunt Tjej, 36 år

Fy fan vilken vidrig unge. Försvinn.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 15:44
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från ChaNemo


HAHAHAHHAH HAHAHA du är sjuk i huvudet. Lol har itne ens samma typ dmg typer, hjältar, roshan, går inte denya, mapen är helt olika, allla hjältar har passiva grejer, man kan inte maxa alla skills etc. Du är sjuk i huvudet. så jävla sjuk.[/i]

Sjuk i huvudet? Okej.
Ehm, när började du spela DotA, om jag får fråga? Du är trots allt bara 14.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 15:48
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från ChaNemo


HAHAHAHHAH HAHAHA du är sjuk i huvudet. Lol har itne ens samma typ dmg typer, hjältar, roshan, går inte denya, mapen är helt olika, allla hjältar har passiva grejer, man kan inte maxa alla skills etc. Du är sjuk i huvudet. så jävla sjuk.

Hahaha. Du menar att det är SVÅRT att "denya" i lol, till skillnad från hur lätt det är att göra i båda HoN och Dota. Man kan maxa alla skills, fem i respektive skill följt av tre i ultimate, ser inte riktigt hur det skiljer sig från Dota överhuvudtaget.

Gillar att dina argument saknar grund, och du egentligen bara upprepar saker varenda stackars ilsken tonåring gjort när de hör att somliga hellre spelar LoL än HoN, för HoN är bara "so true". Väx upp och kom tillbaka när du kan komma med något som håller, och inte bara är fullkomligt misslyckade försök till personkränkning.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 15:56
osv Kille, 33 år

Han är fjorton, jag är så pass mycket fascist och idiot att jag slutade läsa redan där.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 16:00
turtlelephant Kille, 33 år

HAHAHA DÖR

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 16:00
ChillFTW Kille, 32 år

ChaNemo: YOU MADE MY DAY<3
HAHAHAHAHA

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 16:02
Arza Kille, 32 år

ASSÅ ORKAR INTE MED AD EZREALS!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 16:03
turtlelephant Kille, 33 år

ad ez<3<3

ShowGun Kille, 36 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 16:04
ShowGun Kille, 36 år

spela lite då och då heter thesernlad lvl 30 :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet