League of Legends (spel)
Alltså, spelade med en Caitlyn precis som farmade genom HELA gamet.
När inhibitors blev plockade stod hon i skogen och ba " OH HAI WRAITHS"....
Hon hade 2/8/3 och 2 phantom dancers, 1 szeal, berserker greaves och 1 bloodthirster.
Bara attackspeed vadfan
Den som drar snabbast vinner vet du väl.
Citat från Edvard
Citat från iDisco
Oscar, när ska du komma tillbaka :(
Snart, jag får lite abstinens ibland, men då räcker det oftast med att läsa om allt sexigt i den här tråden.
Kan säkert spela snart igen!
Är du lvl 30 än? :>
Jag har halva till 27, går så segt. Spelar max 3 games per dag nuförtiden. Vaktar min hund just nu så tänkte slå på en rulle för att låta tiden gå fortare.
Ja, hon ägde ju i skogen i alla fall!
Jungle, you just got owned.
Tänker spela nu i alla fall, om någon vill vara med.
Någon som vill spela? ):
är inte lvl 30, är inte bra, gråter ofta, och killstealar..
^
Låter som mig.
Fyfan vad bra det har gått de sensate 3 dagar om vi säger 30 wins så har man förlorat 8
alistar är roligt. ett game någon?
AP trynd är imbah...
[21:37:41] John: riot team är väl massor med snubbar. Alla hjärtans dag och queue funkar inte. Coincidence? i think not :D
[21:37:57] Rage: u've got a point there man
[21:38:01] Andreas: coincidence? nej de grupprunkar
JAG GÅR Å SOVER, TRÖTT PÅ LIVET OCH TRÖTT PÅ LOL
Renekton 3v3 24-3-7
Fyfan han är så jävla rolig att spela, speciellt med bra team mates, hitta premaden i looking for group chat
OMG NY ALISTAR <3
Undrar vad trädpojken kostar, vill ha råd med attackspeed-runor också!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


