League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:02
thundercunt Tjej, 36 år

Alltså, spelade med en Caitlyn precis som farmade genom HELA gamet.
När inhibitors blev plockade stod hon i skogen och ba " OH HAI WRAITHS"....
Hon hade 2/8/3 och 2 phantom dancers, 1 szeal, berserker greaves och 1 bloodthirster.
Bara attackspeed vadfan

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:02
Frontosa Kille, 36 år

Den som drar snabbast vinner vet du väl.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:04
iDisco Kille, 33 år

Citat från Edvard


Citat från iDisco

Oscar, när ska du komma tillbaka :(

Snart, jag får lite abstinens ibland, men då räcker det oftast med att läsa om allt sexigt i den här tråden.
Kan säkert spela snart igen!
Är du lvl 30 än? :>


Jag har halva till 27, går så segt. Spelar max 3 games per dag nuförtiden. Vaktar min hund just nu så tänkte slå på en rulle för att låta tiden gå fortare.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:04
thundercunt Tjej, 36 år

Ja, hon ägde ju i skogen i alla fall!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:05
Frontosa Kille, 36 år

Jungle, you just got owned.
Tänker spela nu i alla fall, om någon vill vara med.

skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:24
skeppiluftenn Kille, 32 år

Någon som vill spela? ):
är inte lvl 30, är inte bra, gråter ofta, och killstealar..

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:25
Luthor Kille, 30 år

^

Låter som mig.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 20:49
Architectz Kille, 32 år

Fyfan vad bra det har gått de sensate 3 dagar om vi säger 30 wins så har man förlorat 8

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 21:20
turtlelephant Kille, 33 år

alistar är roligt. ett game någon?

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 21:51
iDisco Kille, 33 år

AP trynd är imbah...

[21:37:41] John: riot team är väl massor med snubbar. Alla hjärtans dag och queue funkar inte. Coincidence? i think not :D
[21:37:57] Rage: u've got a point there man
[21:38:01] Andreas: coincidence? nej de grupprunkar

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 21:53
iDisco Kille, 33 år

JAG GÅR Å SOVER, TRÖTT PÅ LIVET OCH TRÖTT PÅ LOL

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 00:44
Architectz Kille, 32 år

Renekton 3v3 24-3-7
Fyfan han är så jävla rolig att spela, speciellt med bra team mates, hitta premaden i looking for group chat

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 07:38
QWERDF 33 år





Moakai är så charmig!

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 07:56
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

OMG NY ALISTAR <3

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2011 kl. 11:34
GreveNoll Kille, 36 år

Undrar vad trädpojken kostar, vill ha råd med attackspeed-runor också!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet