League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 15:39
varghuvud Kille, 31 år

Citat från SEAKING


exoroe, det kan inte bara vara du som är dålig och missförstått hela gamet totalt?

nej för jag är bäst och åter bäst och ingen kan ta mig

Jag ser inte att jag är så dålig så att jag faktiskt bringar laget sådan otrolig olycka när aldrig min lane går åt helvete.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 15:59
thundercunt Tjej, 36 år

Sluta trolla

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:06
QWERDF 33 år

Greaat... Först ragequittar våran Udyr som aldrig gankade (han var för övrigt svensk och inte polack), sedan får Fanny för sig att göra annat "vettigt" så det slutar med att vi är tre mot en kass Morde, Karthus, Shaco, Fiddle och Yi som vinner efter typ en timme. ^_^
Gotta love leavers.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:22
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från shydlips


Greaat... Först ragequittar våran Udyr som aldrig gankade (han var för övrigt svensk och inte polack), sedan får Fanny för sig att göra annat "vettigt" så det slutar med att vi är tre mot en kass Morde, Karthus, Shaco, Fiddle och Yi som vinner efter typ en timme. ^_^
Gotta love leavers.


Vi ägde medans vi levde. :c

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:53
turtlelephant Kille, 33 år

hatar det här spelet

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:55
SEAKING 35 år

exoroe, om det nu går så bra i din lane, varför byter du inte lane så du kan trycka tillbaka där det går dåligt istället då?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:55
Arza Kille, 32 år

Vilka grinkärringar jag älskar... :(

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:58
SEAKING 35 år

Citat från Arza


Vilka grinkärringar jag älskar... :(

trollololololololol

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 16:58
osv Kille, 33 år

Och för att balansera spelet möter man "sämre" motstånd om man förlorar, respektive bättre om man istället vinner.
Jag tror exoroe bara är dålig, för så många losses i rad kan man inte ha utan att vara kass själv.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 17:02
iDisco Kille, 33 år

Oscar, när ska du komma tillbaka :(

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 17:02
SEAKING 35 år

Citat från Edvard


Och för att balansera spelet möter man "sämre" motstånd om man förlorar, respektive bättre om man istället vinner.
Jag tror exoroe bara är dålig, för så många losses i rad kan man inte ha utan att vara kass själv.


+1

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 17:04
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Edvard


Och för att balansera spelet möter man "sämre" motstånd om man förlorar, respektive bättre om man istället vinner.
Jag tror exoroe bara är dålig, för så många losses i rad kan man inte ha utan att vara kass själv.


jag var väldigt seriös med 20 losses i rad

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 17:05
osv Kille, 33 år

Citat från iDisco


Oscar, när ska du komma tillbaka :(

Snart, jag får lite abstinens ibland, men då räcker det oftast med att läsa om allt sexigt i den här tråden.
Kan säkert spela snart igen!
Är du lvl 30 än? :>

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 17:56
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Oscar! Du får vara sexig med mig snart! :c
Och du bör ta med dig Jesper!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 18:01
turtlelephant Kille, 33 år

skrev jag att jag hatar det här spelet ibland?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet