League of Legends (spel)
Citat från SEAKING
exoroe, det kan inte bara vara du som är dålig och missförstått hela gamet totalt?
nej för jag är bäst och åter bäst och ingen kan ta mig
Jag ser inte att jag är så dålig så att jag faktiskt bringar laget sådan otrolig olycka när aldrig min lane går åt helvete.
Sluta trolla
Greaat... Först ragequittar våran Udyr som aldrig gankade (han var för övrigt svensk och inte polack), sedan får Fanny för sig att göra annat "vettigt" så det slutar med att vi är tre mot en kass Morde, Karthus, Shaco, Fiddle och Yi som vinner efter typ en timme. ^_^
Gotta love leavers.
Citat från shydlips
Greaat... Först ragequittar våran Udyr som aldrig gankade (han var för övrigt svensk och inte polack), sedan får Fanny för sig att göra annat "vettigt" så det slutar med att vi är tre mot en kass Morde, Karthus, Shaco, Fiddle och Yi som vinner efter typ en timme. ^_^
Gotta love leavers.
Vi ägde medans vi levde. :c
hatar det här spelet
exoroe, om det nu går så bra i din lane, varför byter du inte lane så du kan trycka tillbaka där det går dåligt istället då?
Vilka grinkärringar jag älskar... :(
Och för att balansera spelet möter man "sämre" motstånd om man förlorar, respektive bättre om man istället vinner.
Jag tror exoroe bara är dålig, för så många losses i rad kan man inte ha utan att vara kass själv.
Oscar, när ska du komma tillbaka :(
Oscar! Du får vara sexig med mig snart! :c
Och du bör ta med dig Jesper!
skrev jag att jag hatar det här spelet ibland?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet