League of Legends (spel)
Citat från neuromancer
Retas inte med Twitch, han är inte en faceroll-champion längre, efter ett par nerfs och att folk äntligen lärt sig hur man går emot honom!
Haha, han är fett med faceroll.
Man behöver fan inte ens stealth på han för att klara sig.
Spelar man han som Ashe så facerollar man alla.
100%
Njaa det behöver det inte vara.
Isf skulle man inte kunna spela Ashe mot bra motstånd?
And why do you say that?
Hans passiva + hans range gör att han kan harrasa sönder early = kills.
Lite expunge då och då med sitter aldrig fel.
Sen har du ju hans slow med!
Citat från ChillFTW
And why do you say that?
Hans passiva + hans range gör att han kan harrasa sönder early = kills.
Lite expunge då och då med sitter aldrig fel.
Sen har du ju hans slow med!
Hans hp är dock minimalt, och hans range är kortare än andra ranged champs. Han har inte stor chans att harrasa.
snopp
Jajaja! Stfu nu ska jag gayma!
Citat från ChillFTW
And why do you say that?
Hans passiva + hans range gör att han kan harrasa sönder early = kills.
Lite expunge då och då med sitter aldrig fel.
Sen har du ju hans slow med!
Han har riktigt dålig range om du jämför med samtliga andra ranged-carries så väl som majoriteten av AP karaktärerna. En Ashe/Kog'maw/Ezreal/Tristana/Lux/Janna eller annan champ med lång range som vet hur han/hon ska spela kommer harrassa twitch, och inte tvärtom.
(2/3 Ranked games idag har varit välbalanserade och synkroniserade lag, vad är det som hänt med matchmakingen, I'm liking it!)
Möte precis en twitch.
Jag va tristana, hade 6 items, twitch hade 6 items.
Jag satte exhuast på han men ändå va han helt omöjlig att döda.
Han är en sån lätt champion att spela så det är helt sjukt.
Och MrAwkward, det har han ja men det har Anivia också?
Man bygger ju han med hp om man känner att man behöver det.
Finns fan inget värre en ett helt motståndarlag av slowers och holders.
Helvete jag kommer aldrig köra med randoms mer, riktiga jävla kukidioter blir så jävla sur på det här jävla fittspelet. Polacker och några jävla ryssbögar borde fan inte få spela det här jävla pisspelet helvete vad sur jag blir
Citat från Exoroe
Helvete jag kommer aldrig köra med randoms mer, riktiga jävla kukidioter blir så jävla sur på det här jävla fittspelet. Polacker och några jävla ryssbögar borde fan inte få spela det här jävla pisspelet helvete vad sur jag blir
HAHAHAHAHA. Rageguy rages.
Randoms är randoms, alltid en jävla chansning när man spelar med dem. Antingen hamnar man med genomtrevliga killar som spelar som de aldrig gjort annat, eller så hamnar man med ryssar, som varken kan, vill eller kommer förstå engelska eller de grundläggande sakerna i spelet.
Citat från neuromancer
Citat från Exoroe
Helvete jag kommer aldrig köra med randoms mer, riktiga jävla kukidioter blir så jävla sur på det här jävla fittspelet. Polacker och några jävla ryssbögar borde fan inte få spela det här jävla pisspelet helvete vad sur jag blir
HAHAHAHAHA. Rageguy rages.
Randoms är randoms, alltid en jävla chansning när man spelar med dem. Antingen hamnar man med genomtrevliga killar som spelar som de aldrig gjort annat, eller så hamnar man med ryssar, som varken kan, vill eller kommer förstå engelska eller de grundläggande sakerna i spelet.
jag har seriöst hamnat med riktigt dåliga spelare i typ.. 20 matcher i rad nu, blir så jävla trött. Vinner enstaka gånger. Startar alltid med någon som är rätt seriös och rätt bra, sen är resten skit och jag försöker så gott som det går rensa bot eller top med Olaf vilket funkar rätt bra tills jag blir gankad av hela teamet då ingen i laget säger SS.
Man blir seriöst skit ledsen.
exoroe, det kan inte bara vara du som är dålig och missförstått hela gamet totalt?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet