League of Legends (spel)
jävla tjejer, förstör din djungel gör de med!
vem är denna regina?
DAX ATT SPELLA!
Körde nyss ett game mot en jungle heimer.
Inte så värst bra men det va kul ändå! :D
Det va ett ranked btw, lol.
:( Fan va värdelöst.. Heimer dominerar ju lanes.. Smartare att ha honom där.
Jo haha lite dumt faktiskt!
Men är man i elohell så är det något man får ta ):
Hoppas det kommer roliga heroes nu på tisdag :( Känns om att Ashe är med varenda jävla gång.
Twitch har inte varit F2P på jävla länge.
Därför ashe är med i tutorialen, så nya kan lära sig spelet lättare osv!
Plus så är hon rolig att spela :)
Haha, inte twitch.. hade en twitch med i mitt ranked nyss, han sög.
Fattar inte hur man kan faila med faceroll champions.
Citat från ChillFTW
Därför ashe är med i tutorialen, så nya kan lära sig spelet lättare osv!
Plus så är hon rolig att spela :)
Haha, inte twitch.. hade en twitch med i mitt ranked nyss, han sög.
Fattar inte hur man kan faila med faceroll champions.
Retas inte med Twitch, han är inte en faceroll-champion längre, efter ett par nerfs och att folk äntligen lärt sig hur man går emot honom!
Men för i helvete.. Hatar randoms
det är lite synd att så jävla många pickar så jävla dåligt i ranked
liksom
första och andra, pickar ad
tredje, pickar ad
sen kommer "pick tank plz"
:@
som en cho sa, "dont rage at the tank, you where the ones that didnt pick one"
Citat från johanPMA
det är lite synd att så jävla många pickar så jävla dåligt i ranked
liksom
första och andra, pickar ad
tredje, pickar ad
sen kommer "pick tank plz"
:@
som en cho sa, "dont rage at the tank, you where the ones that didnt pick one"
Det händer ofta att folk väljer ypperligt korkat - händer att man vinner ändå.
Spelade precis ett game med ett näst intill idealt lag, Vladimir i mitten, Dr.Mundo själv, Warwick i jungel och själv smiskade jag rumpa som Ashe tillsammans med Janna.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet