League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 00:21
turtlelephant Kille, 33 år

jävla tjejer, förstör din djungel gör de med!

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 00:24
iDisco Kille, 33 år

Citat från johanPMA


jävla tjejer, förstör din djungel gör de med!

Äckliga fnask.
Utom Regina och Rora, ni är de enda undantagen.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 00:28
SEAKING 35 år

vem är denna regina?

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 00:28
iDisco Kille, 33 år

Citat från SEAKING


vem är denna regina?

Shydlips

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:43
Arza Kille, 32 år

DAX ATT SPELLA!

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:44
ChillFTW Kille, 32 år

Körde nyss ett game mot en jungle heimer.
Inte så värst bra men det va kul ändå! :D
Det va ett ranked btw, lol.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:44
Arza Kille, 32 år

:( Fan va värdelöst.. Heimer dominerar ju lanes.. Smartare att ha honom där.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:49
ChillFTW Kille, 32 år

Jo haha lite dumt faktiskt!
Men är man i elohell så är det något man får ta ):

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:51
Arza Kille, 32 år

Hoppas det kommer roliga heroes nu på tisdag :( Känns om att Ashe är med varenda jävla gång.
Twitch har inte varit F2P på jävla länge.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 08:53
ChillFTW Kille, 32 år

Därför ashe är med i tutorialen, så nya kan lära sig spelet lättare osv!
Plus så är hon rolig att spela :)

Haha, inte twitch.. hade en twitch med i mitt ranked nyss, han sög.
Fattar inte hur man kan faila med faceroll champions.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 10:05
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från ChillFTW


Därför ashe är med i tutorialen, så nya kan lära sig spelet lättare osv!
Plus så är hon rolig att spela :)

Haha, inte twitch.. hade en twitch med i mitt ranked nyss, han sög.
Fattar inte hur man kan faila med faceroll champions.


Retas inte med Twitch, han är inte en faceroll-champion längre, efter ett par nerfs och att folk äntligen lärt sig hur man går emot honom!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 10:17
Arza Kille, 32 år

Men för i helvete.. Hatar randoms

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 10:18
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Arza


Men för i helvete.. Hatar randoms

^ second opinion

EDIT: <3 Randoms, folk som väljer Janna, Mundo och Warwick i ranked, ååh. Ibland är randoms bara för bäst!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 10:37
turtlelephant Kille, 33 år

det är lite synd att så jävla många pickar så jävla dåligt i ranked
liksom
första och andra, pickar ad
tredje, pickar ad
sen kommer "pick tank plz"

:@
som en cho sa, "dont rage at the tank, you where the ones that didnt pick one"

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2011 kl. 10:55
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMA


det är lite synd att så jävla många pickar så jävla dåligt i ranked
liksom
första och andra, pickar ad
tredje, pickar ad
sen kommer "pick tank plz"

:@
som en cho sa, "dont rage at the tank, you where the ones that didnt pick one"


Det händer ofta att folk väljer ypperligt korkat - händer att man vinner ändå.

Spelade precis ett game med ett näst intill idealt lag, Vladimir i mitten, Dr.Mundo själv, Warwick i jungel och själv smiskade jag rumpa som Ashe tillsammans med Janna.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet