League of Legends (spel)
llololollo Vill spela.
logga in då arza!
spelade nyss med mina syskon, annie (min yngsta lillebror) bygger IE efter att ha feedat sönder i 30 min då han ligger med 0/13/0 i stats, den äldre spelar nasus och ligger lite bättre, 1/9/0 i stats och jag går mid med min älskade trollux och har 7/0/0 i stats, så sen när man nådde runt lvl 16 och dom fortsatte gå solo och inte lyssnade på mig så var det ju så kul att bli söndergankad mot alla 3 när jag försvarade
jag ska aldrig mer spela med mina jävla idiotiska syskon, jävla skåningar alltså,
^.-
IE, På annie <3
Jag vågar fan inte lira.. Hade mini laggs och shit som ingen annan hade. Påverkar som fan när man ska lira.
Måste nästan testa IE på Lux någon gång. :3
jag stör mig på alla i denna tråden som inte vet hur episkt bäst jag är
arza, SKA VI TA 1V1 DÅ DIN JÄVLA BULJONGFITTA!?:@
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet