League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 19:58
QWERDF 33 år

Citat från iDisco


<- Ska duscha sen vill han spela
PREPARE UR ANUS


premade forver då?!`?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 19:59
Arza Kille, 32 år

llololollo Vill spela.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 20:11
turtlelephant Kille, 33 år

logga in då arza!

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 21:25
SEAKING 35 år

spelade nyss med mina syskon, annie (min yngsta lillebror) bygger IE efter att ha feedat sönder i 30 min då han ligger med 0/13/0 i stats, den äldre spelar nasus och ligger lite bättre, 1/9/0 i stats och jag går mid med min älskade trollux och har 7/0/0 i stats, så sen när man nådde runt lvl 16 och dom fortsatte gå solo och inte lyssnade på mig så var det ju så kul att bli söndergankad mot alla 3 när jag försvarade

jag ska aldrig mer spela med mina jävla idiotiska syskon, jävla skåningar alltså,

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 21:29
thundercunt Tjej, 36 år

^.-

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 21:35
Luthor Kille, 30 år

IE, På annie <3

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 21:56
Arza Kille, 32 år

Jag vågar fan inte lira.. Hade mini laggs och shit som ingen annan hade. Påverkar som fan när man ska lira.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 21:59
QWERDF 33 år

Måste nästan testa IE på Lux någon gång. :3

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:07
iDisco Kille, 33 år

Citat från shydlips


Måste nästan testa IE på Lux någon gång. :3

GÅ Å SOV

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:10
SEAKING 35 år

jag stör mig på alla i denna tråden som inte vet hur episkt bäst jag är

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:14
Arza Kille, 32 år

Citat från SEAKING


jag stör mig på alla i denna tråden som inte vet hur episkt bäst jag är

Fast så var jag bättre än dig. Noob.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:18
SEAKING 35 år

arza, SKA VI TA 1V1 DÅ DIN JÄVLA BULJONGFITTA!?:@

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:18
QWERDF 33 år

Citat från iDisco


GÅ Å SOV

Var tvungen att natta mina fåglar. :3

GOD NATT

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 22:27
Arza Kille, 32 år

Citat från SEAKING


arza, SKA VI TA 1V1 DÅ DIN JÄVLA BULJONGFITTA!?:@

lolololol, sluta trolla jävla nab! Gå och kör lite practice games.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet