League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:45
skeppiluftenn Kille, 32 år

Citat från Asianalien


Behöver en femte, 20 + och/eller skills, takk o bokk

Jag är på

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:46
Arza Kille, 32 år

Citat från iDisco


Trundle är ju asbra om man kan spela honom

Jag har ju redan sagt det ;@ Härmapa!

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:50
iDisco Kille, 33 år

Citat från Arza


Citat från iDisco

Trundle är ju asbra om man kan spela honom

Jag har ju redan sagt det ;@ Härmapa!


NE NU LJUGERU

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:53
Arza Kille, 32 år

Citat från iDisco


Citat från Arza

Citat från iDisco

Trundle är ju asbra om man kan spela honom

Jag har ju redan sagt det ;@ Härmapa!

NE NU LJUGERU


fufuufufufuffufufuffufufufufufufufufufufufufufufufuf

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 16:52
QWERDF 33 år

Min match history ser inte bra ut idag. ):
Hamnar bara med retards..

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 17:59
iDisco Kille, 33 år

Citat från shydlips


Min match history ser inte bra ut idag. ):
Hamnar bara med polacker..


<3

MicroN Kille, 36 år

168 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:13
MicroN Kille, 36 år

första gången jag får en match som de står Loss Forgiven på , de betyder vad? derp
fick ingen lost de vet ja, men varför blev de så?

emo Kille, 30 år

1 315 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:14
emo Kille, 30 år





<--- aidshora

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:16
QWERDF 33 år

Citat från Sylphid


tack då :s

Menade inte dig, jag lovar!

Citat från iDisco

Citat från shydlips

polacker..

<3


Ja, det också. Först polacker som är så fulla att de inte kan spela.
Nu en jävla polack som inte kan bygga Morde och en annan som whinar om att jag är noob som inte kan defa mid som Karthus mot fyra pers. JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG ENS FÖRSÖKER SPELA MED RANDOMS.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:24
iDisco Kille, 33 år

^ haha word, fuck tha randoms

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:26
QWERDF 33 år

premade 4 evah!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 18:44
turtlelephant Kille, 33 år

körde apyi, hamnade i ett lag med en sion som frågade vem vi skulle fokusera när de hade udyr, kennen, ashe, morde och galio, och en kayle som inte skrev något under _hela_ matchen och var alllmänt dåligt

yesssss

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 19:17
turtlelephant Kille, 33 år

det var ju liksom det de gjorde

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 19:18
iDisco Kille, 33 år

<- Ska duscha sen vill han spela
PREPARE UR ANUS

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 19:20
osv Kille, 33 år

Citat från johanPMA


körde apyi, hamnade i ett lag med en sion som frågade vem vi skulle fokusera när de hade udyr, kennen, ashe, morde och galio, och en kayle som inte skrev något under _hela_ matchen och var alllmänt dåligt

yesssss


härligt att inte veta vad man ska fokusera..
varför inte...deras carry och/eller kanske deras mass-stun-kennen? ):
saknar inte att spela lol när jag tänker på såna här situationer


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet