League of Legends (spel)
skeppiluftenn
Kille, 32 år
Citat från Asianalien
Behöver en femte, 20 + och/eller skills, takk o bokk
Jag är på
QWERDF
33 år
Min match history ser inte bra ut idag. ):
Hamnar bara med retards..
MicroN
Kille, 36 år
första gången jag får en match som de står Loss Forgiven på , de betyder vad? derp
fick ingen lost de vet ja, men varför blev de så?
emo
Kille, 30 år
<--- aidshora
QWERDF
33 år
Citat från Sylphid
tack då :s
Menade inte dig, jag lovar!
Citat från iDisco
Citat från shydlips
polacker..
<3
Ja, det också. Först polacker som är så fulla att de inte kan spela.
Nu en jävla polack som inte kan bygga Morde och en annan som whinar om att jag är noob som inte kan defa mid som Karthus mot fyra pers. JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG ENS FÖRSÖKER SPELA MED RANDOMS.
iDisco
Kille, 33 år
^ haha word, fuck tha randoms
QWERDF
33 år
premade 4 evah!
turtlelephant
Kille, 33 år
körde apyi, hamnade i ett lag med en sion som frågade vem vi skulle fokusera när de hade udyr, kennen, ashe, morde och galio, och en kayle som inte skrev något under _hela_ matchen och var alllmänt dåligt
yesssss
turtlelephant
Kille, 33 år
det var ju liksom det de gjorde
iDisco
Kille, 33 år
<- Ska duscha sen vill han spela
PREPARE UR ANUS
osv
Kille, 33 år
Citat från johanPMA
körde apyi, hamnade i ett lag med en sion som frågade vem vi skulle fokusera när de hade udyr, kennen, ashe, morde och galio, och en kayle som inte skrev något under _hela_ matchen och var alllmänt dåligt
yesssss
härligt att inte veta vad man ska fokusera..
varför inte...deras carry och/eller kanske deras mass-stun-kennen? ):
saknar inte att spela lol när jag tänker på såna här situationer
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet