League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:12
skeppiluftenn Kille, 32 år

André jag är med nästa game, ska bara städa snabbt...

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:13
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från shydlips


Citat från ChillFTW

SPELA NÅGON?!

hej polack


du kan va polack!

okej christoffer!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:15
Arza Kille, 32 år

:$ Rora hihi tack tack <3

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:16
Arza Kille, 32 år

Hade gärna lirat.. Men jag kan inte eftersom jag är hos Farsan....

Farsans dator klarar fan inte ens av flashspel! SÅ YEAH!

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:15
Architectz Kille, 32 år

Citat från Farligchey


27/5/2 i stats med Cho'Gath 5vs5 nyss :)

Cho'gath min mest hatade hero att möta.. Värre en Rammus värre en Ryze, och jag hatar ryze ( möta )

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:16
Arza Kille, 32 år

Hatar att lanea mot fittan. Få hp och mana av crippkeelz! FUCK THAT!


sen lvl 6 = Garanterad kill

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:23
Architectz Kille, 32 år

Hahahah

Men jag måste fråga, har någon kört Trundle? han gör mig super nyfiken

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:23
thundercunt Tjej, 36 år

^ Fråga SEAKING om det.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:23
Arza Kille, 32 år

Citat från Roadhouse


Hahahah

Men jag måste fråga, har någon kört Trundle? han gör mig super nyfiken


Snacka med Jesper. Det är hans favorit.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:26
Architectz Kille, 32 år

Hahaha hans favorit trolololo

Nej men jag hör att han är svår spelad och suger men i doubt han är så ful så jag blir nyfiiken
och man har ju massa rp att spendera

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:32
Arza Kille, 32 år

Jesper älskar honom ju ^^ Och han är inte dålig om man kan spela honom. Så är det ju med alla champions ;)

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:35
Architectz Kille, 32 år

Haha ja det är ju sant fast.. Alla kan spela Te emo... SHROOMS, SHROOMS, SHROOMS

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 13:54
turtlelephant Kille, 33 år

trundle är bra, bara att ingen förstår att han är det

SPELASPELA?!

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:10
Asianalien Tjej, 32 år

Behöver en femte, 20 + och/eller skills, takk o bokk

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 14:41
iDisco Kille, 33 år

Trundle är ju asbra om man kan spela honom


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet