League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:37
Arza Kille, 32 år

Citat från Farligchey


Tror jag har hittat min nya favorit :(

Hvem?

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:54
Pendulum Tjej, 31 år

Arza: Annie!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:56
QWERDF 33 år

< är officiellt kär i Nasus

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:57
Arza Kille, 32 år

Annie = Bra
Nasus = Bäst.


Malzahar = Gud

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:58
thundercunt Tjej, 36 år

mmmmmm malzahar
nomnom

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:58
Pendulum Tjej, 31 år

27/5/2 i stats med Cho'Gath 5vs5 nyss :)

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 11:59
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


mmmmmm malzahar
nomnom


Du förstår mig Rora <3

skeppiluftenn Kille, 32 år

1 074 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:00
skeppiluftenn Kille, 32 år

johanPMA:
till och med jag spelar ju nunu bättre än honom..

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:00
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Arza


Du förstår mig Rora <3[/i]

När det kommer till Malzahar är du förevigt förstådd <3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:01
QWERDF 33 år

Shen boten är helt efterbliven.. :@

Han ultar när det behövs, men kan inte hålla ett lane mot Soraka och står vid basen när de andra botarna tar inhibitors.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:02
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Citat från Arza

Du förstår mig Rora <3

När det kommer till Malzahar är du förevigt förstådd <3


Fast måste säga att Renekton är jävla bra också :)

Ännu bättre om man möter mycket AD!!!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:03
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från shydlips


Shen boten är helt efterbliven.. :@

Han ultar när det behövs, men kan inte hålla ett lane mot Soraka och står vid basen när de andra botarna tar inhibitors.


När jag körde Le Blanc ultade han min mirror image :(



Citat från Arza

Fast måste säga att Renekton är jävla bra också :)
Ännu bättre om man möter mycket AD!!![/i]

AH FAST DU ÄR JU SEPE MED RENEKTON :S

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:06
ChillFTW Kille, 32 år

SPELA NÅGON?!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:06
QWERDF 33 år

Citat från Rora


När jag körde Le Blanc ultade han min mirror image :(

Wow.. det där tar nog ändå priset.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2011 kl. 12:06
QWERDF 33 år

Citat från ChillFTW


SPELA NÅGON?!

hej polack


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet