League of Legends (spel)
Sämre spel får man leta efter.
hatar alla HoNspelare som tycker att HoN är bättre utan att ens ha prövat LoL
AD Ez = Worst poop ever.
Jag har spelat både DoTa, HoN och LoL, men jag föredrar det sistnämnda.

Jag lirar
HoN
LoL
BLC
:P Alla är bra.
Citat från Edvard
Jag har spelat både DoTa, HoN och LoL, men jag föredrar det sistnämnda.
this^
citera inte bilder ;PpPPpp <333 XD
oj lessen ^^,<3<3
Är någon up for a game? Adda pewni
Fan jag fick en as bra ide, LoL fast med POKEMON chars! det hade varit en dröm Anivia = Articunos lololol haha
Satan vad HoN vs LoL vs DotA är en känslig punkt för alla som spelar de spelen. (Y) Folk får tycka vad de vill, och även fast de som hatar LoL inte har något här att göra, så don't feed the troll. Blir bara jobbigt tjaffs i tråden.
Själv tycker jag att LoL är mer olikt DotA än HoN, men LoL är bättre just av den anledningen. Det finns bara ett DotA.
Trött och frusen tjej har äntligen lyckats ta sig hem och är sugen på ett game!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet