League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 05:23
antivit Kille, 33 år

eller så äre bara maintenance nu och patchen framskjuten tills imorn natt

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 05:26
Alex Kille, 32 år

unavailable for 6 hours.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 06:36
Alex Kille, 32 år

Thirtyfour Kille, 36 år

2 199 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 06:52
Thirtyfour Kille, 36 år

På tiden att Xin nerfas.

Timmillian Kille, 36 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:01
Timmillian Kille, 36 år

Tanky champ med hög damage. Varför inte göra nåt åt Garen då? Så jävla trött på att han bara kan springa in snurra > ulti, eran adc är död.

Thirtyfour Kille, 36 år

2 199 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:06
Thirtyfour Kille, 36 år

Tycker det är så med de flesta, Vi ska vi inte tala om.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:07
antivit Kille, 33 år

vi/singed/malph/amumu?
the fuck riot

Timmillian Kille, 36 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:13
Timmillian Kille, 36 år

Dom borde göra nåt åt alla bruisers allmänt. ALLA scale'ar för bra med ALLT.



Spelade ett game när jag va Vayne och köpte warmog BARA för att bli lite tankig i TF's. Men det spelade FAN ingen roll när Vi hoppade på en och 2 shotade. Dock är det bara irriterande i YOLO Q, där alla vill ha kills och ingen skyddar ADC och ingen har CC. Eller försöker countera med Items. Folk tror ju bara att man tar en champion som "counterar" och sen bygger man sin vanliga mobafire build xD

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:16
antivit Kille, 33 år

inte bruisers det är fel på
det är bc/warmogs
"där alla vill ha kills och ingen skyddar ADC och ingen har CC"
though i get what you are saying

Timmillian Kille, 36 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:27
Timmillian Kille, 36 år

Va ju just de jag sa. Att dom scale'ar för bra med alla items, för dom blir tankiga och får SJUK damage fortfarande. Hjälpte ju tydligen inte att nerfa Giant's Belt. Olaf är fortfarande SJUK när han stackar HP items som ger damage och CDR.

Spelar ingen roll om man INTE är i fel position som ADC, bestämmer sig Vi, Garen, WU, xin eller vilken bruiser som helst som har en bra engage, för hoppa på ADC'n så kommer man med STOR chans dö. För att dom är för tankiga och har mycket burst ändå.

Men det är bara problem i YOLO, för alla tar sina CC's på adc och btänner dom på samma targets. Istället för att hålla borta den tankiga som kan dyka och FUCKA hela TF'en.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:27
vardelos Tjej, 31 år

Introt är för långt, nerfa snälla.

Timmillian Kille, 36 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:30
Timmillian Kille, 36 år

Så här äre att vad ADC på LoL i YOLO.


reka 33 år

5 223 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:32
reka 33 år

folk suger på att peela och fattar inte varför det behövs bara. vissa adcs måste ju ha ett helt lag som bygger kring dem, typ kog, ashe osv.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:33
antivit Kille, 33 år

mer såhär
"here go you carry this..."

Timmillian Kille, 36 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 07:48
Timmillian Kille, 36 år

Dock är det YOLO Q och man kan inte kräva att folk ska kunna allt om champs. Vilket får oss till nästa ämne som gör spelet ett helvete i YOLO, folk som bara är en "toxic" för teamet. Och gör så att teamet tappar kommunikation.

Och det som verkar va mest konstigt är att folk som junglar verkar va rädda för at snowballa sönder lanes. För folk kan ju skriva "noob, why are you babysitting him?" Folk som spelar mid utan teleport skill bara för att ha ignite (Som 3 andra i team'et har), teleport är OP om man wardar buskarna närmast kanten av mapsen. Ganks kan lixom bli 4v2 eller 3v1.

Folk kan inte ta att man försöker hjälpa dom att bygga items för att countera deras lane. "Dont tell me how to play"

Är inte folk i ranked för att vinna, eller är folk bara där för att "visa att dom är bättre och försöka skryta med sin KD ratio som inte spelar NÅGON roll, för kills blir värda 40G. Och bara göra ett roligt spel till ett helvete.

En annan rolig sak är "meta'n" som folk tror att man måste ha.
Vet inte hur många gånger jag tagit XIN sup BARA för att va irriterande på bot lane och skapa en kill lane. Den här "metan" folk letar efter förstår jag inte, när spelet är så trasigt i balansen i YOLO.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet