League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hector 33 år

1 565 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 19:54
hector 33 år

It's like raising a babies and being proud watching them thinking they can conquer the world, only to become meth addicts.

^ How I feel when I give people tp ganks and score double/triple kills for the team. ;_;

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 19:54
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från Frontosa


ranked är verkligen hat-kärlek.

att köra solo suger verkligen :(

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 19:55
gaia Kille, 29 år

det är kul om man inte är elo-girig

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:05
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från gaia


det är kul om man inte är elo-girig

Jo det är då det är kul, man måste köra 100% maxat och vinna. Då är det extra extra roligt

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:20
gaia Kille, 29 år

Citat från jonoy52


Citat från gaia

det är kul om man inte är elo-girig

Jo det är då det är kul, man måste köra 100% maxat och vinna. Då är det extra extra roligt


och då blir det tråkigt om man förlorar

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:23
Luthor Kille, 30 år

tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.

Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?

De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:25
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från iWTFACAKE


tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.

Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?

De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?



Förstår legit trolling, med lite trollbuilds och så, men feeding ingår inte ^^

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:34
Luthor Kille, 30 år

Citat från K0SKEN


Citat från iWTFACAKE

tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.

Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?

De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?



Förstår legit trolling, med lite trollbuilds och så, men feeding ingår inte ^^



Är ju inte "Trolling" att bygga trollbuilds. ( AP-Trynd, osv.) Att bygga anti-Meta är bra, imo, tycker fler borde göra det.

Men att throwa games, osv. Bara för att jävlas är ju efterblivet.

OBS. Räknar ju inte då folk som faktiskt bara spelar dåligt, utan menar ju då folk som du faktiskt kan se tydligt att de trollar. Måga T.O.M säger det.

Standarden är ju att någon dör inom de första 5 minuterna, eller att motståndarna har en liten ledning.

"GGSURRENDER20"

Suck.


jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 20:40
jonoy52 Kille, 32 år



Orkar inte.. Lee var ju fan bara för mycket.
The typical
Win Lane -- Lose Game

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 22:35
gaia Kille, 29 år

Please remember that Riot employees will never ask for your password when assisting you.
CVRSE (10:34): who?
BedBound (10:34): Någon från ec... All i know xD
CVRSE (10:34): vem på ec?
BedBound (10:34): lill_Henke
CVRSE (10:34): varför raggar du på tjejer?
skaffa irl istället
BedBound (10:35): hahahah xD
bajbi du är allt för mig
plis dånt lev mi?

lill_henke är så jävla pinsam

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 22:36
vardelos Tjej, 31 år

TSM får inte förlora :(

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
28 februari 2013 kl. 22:36
Fukd Kille, 31 år

Citat från gaia


Please remember that Riot employees will never ask for your password when assisting you.
CVRSE (10:34): who?
BedBound (10:34): Någon från ec... All i know xD
CVRSE (10:34): vem på ec?
BedBound (10:34): lill_Henke
CVRSE (10:34): varför raggar du på tjejer?
skaffa irl istället
BedBound (10:35): hahahah xD
bajbi du är allt för mig
plis dånt lev mi?

lill_henke är så jävla pinsam



Jag cuttade mig efteråt :c

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 00:59
jonoy52 Kille, 32 år

and there we go promoted

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 01:30
vardelos Tjej, 31 år

Hah, körde Draven.
Fullt AD lag och dom andra hade Taric i sitt lag och byggde 4 omens, bara jag och panth som hade arm pen.
GG

myggz Kille, 36 år

119 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2013 kl. 05:09
myggz Kille, 36 år

patch delayed 24 hours... så som ja tolkar det kommer lol vara nere i 24 timmar :S


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet