League of Legends (spel)
It's like raising a babies and being proud watching them thinking they can conquer the world, only to become meth addicts.
^ How I feel when I give people tp ganks and score double/triple kills for the team. ;_;
det är kul om man inte är elo-girig
tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.
Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?
De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?
Citat från iWTFACAKE
tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.
Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?
De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?
Förstår legit trolling, med lite trollbuilds och så, men feeding ingår inte ^^
Citat från K0SKEN
Citat från iWTFACAKE
tycker bara att det är så onödigt med folk som trollar games.
Jag förstår inte riktigt motivationen bakom det hela. Det måste ju bli jävligt tröttsamt efter ett fåtal gånger?
De slösar ju lika mycket utav sitt liv, som de gör restens liv, eller?
Förstår legit trolling, med lite trollbuilds och så, men feeding ingår inte ^^
Är ju inte "Trolling" att bygga trollbuilds. ( AP-Trynd, osv.) Att bygga anti-Meta är bra, imo, tycker fler borde göra det.
Men att throwa games, osv. Bara för att jävlas är ju efterblivet.
OBS. Räknar ju inte då folk som faktiskt bara spelar dåligt, utan menar ju då folk som du faktiskt kan se tydligt att de trollar. Måga T.O.M säger det.
Standarden är ju att någon dör inom de första 5 minuterna, eller att motståndarna har en liten ledning.
"GGSURRENDER20"
Suck.
Orkar inte.. Lee var ju fan bara för mycket.
The typical
Win Lane -- Lose Game
Please remember that Riot employees will never ask for your password when assisting you.
CVRSE (10:34): who?
BedBound (10:34): Någon från ec... All i know xD
CVRSE (10:34): vem på ec?
BedBound (10:34): lill_Henke
CVRSE (10:34): varför raggar du på tjejer?
skaffa irl istället
BedBound (10:35): hahahah xD
bajbi du är allt för mig
plis dånt lev mi?
lill_henke är så jävla pinsam
TSM får inte förlora :(
Citat från gaia
Please remember that Riot employees will never ask for your password when assisting you.
CVRSE (10:34): who?
BedBound (10:34): Någon från ec... All i know xD
CVRSE (10:34): vem på ec?
BedBound (10:34): lill_Henke
CVRSE (10:34): varför raggar du på tjejer?
skaffa irl istället
BedBound (10:35): hahahah xD
bajbi du är allt för mig
plis dånt lev mi?
lill_henke är så jävla pinsam
Jag cuttade mig efteråt :c
and there we go promoted
Hah, körde Draven.
Fullt AD lag och dom andra hade Taric i sitt lag och byggde 4 omens, bara jag och panth som hade arm pen.
GG
patch delayed 24 hours... så som ja tolkar det kommer lol vara nere i 24 timmar :S
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet