League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:32
Luffare Kille, 33 år

Citat från MANDACORE


Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min

Om det är custom så kan man väl välja att inte tillåta spectators? har jag för mig.

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:37
Fukd Kille, 31 år



Varför nerfades dodge? :'(

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:43
gaia Kille, 29 år

För att det var OP

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 00:02
Bennett Kille, 31 år

Bannad i 3 dagar, fuck. Owell, I learned a lesson.

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 00:02
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

bli inte permabannad bara, oh hero of yoloq :((

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 00:04
Niko Kille, 36 år

Citat från Bennett


Bannad i 3 dagar, fuck. Owell, I learned a lesson.


Wat u do and wen u do? Har spammat antisemitism för en månad sedan, still waiting. :r

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 00:11
Alex Kille, 32 år

whys?

MANDAGRYNET Tjej, 31 år

1 049 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 00:29
MANDAGRYNET Tjej, 31 år

Citat från TheMuffinMan


Citat från MANDACORE

Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min

Om det är custom så kan man väl välja att inte tillåta spectators? har jag för mig.


tack !

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:01
Frontosa Kille, 36 år

Citat från TheMuffinMan


Citat från MANDACORE

Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min

Om det är custom så kan man väl välja att inte tillåta spectators? har jag för mig.


Är inte det bara stänga av/på spectator slots?

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:01
vardelos Tjej, 31 år

Vad heter Bennet Ing?

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:04
Luffare Kille, 33 år

Citat från Frontosa


Citat från TheMuffinMan

Citat från MANDACORE

Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min

Om det är custom så kan man väl välja att inte tillåta spectators? har jag för mig.

Är inte det bara stänga av/på spectator slots?


ah sant det har du nog rätt i.

TwatFace Kille, 31 år

725 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:15
TwatFace Kille, 31 år

testa att köra darius irelia duo top.... profit säger jag bara

TBDM Tjej, 32 år

2 048 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:36
TBDM Tjej, 32 år

Körde Taric och Cassiopeia med bbbily på botlane, damn boy dat lane.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:46
pSilent Kille, 32 år

Körde nyss AP trynda. JÄVLAR vad starkt det är!
Helt ärligt,

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2013 kl. 01:47
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

körde ad soraka jungle en gång
jävlar vad kraftfullt, som en kladdkaka bakad på svett


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet