League of Legends (spel)
Omfg. Solklar vinst på ett game, men nej, vår adc/supp duo går och poke:ar deras lag ensamma i late, ständigt, och blir caught, varenda gång, av Vi. Till slut kan de bara pusha basen och vinna. Jävla kul att backa 20 LP bara för det.
Fyfan vilket skönt game.. vi låg under, förlorade de flesta late game teamfights, dom tog våran bas, jag säger att vi får bara en chans till och sista teamfighten blev så jävla perfekt, vi gjorde allt 100% rätt.
Blev så jävla glad.
Tycker ni Vi fungerar på lane? :<
Eller om det är lika bra att ha kvar henne i jungle.
6/3 på mina rankedmatcher, feels good mane (varav 3 vinster respektive 1 förlust är med Noc, feels even better)
Citat från TBDM
Tycker ni Vi fungerar på lane? :<
Eller om det är lika bra att ha kvar henne i jungle.
funkar grymt mot de flesta mid!
Vi i junglen bara.
Citat från Wrargh
Citat från Bennett
Bannad i 3 dagar, fuck. Owell, I learned a lesson.
Wat u do and wen u do? Har spammat antisemitism för en månad sedan, still waiting. :r
Alltså, det var matcher ifrån typ 1 månad sen då jag var kaxig osv, så vart bannad, sadpanda. :(
Dem på min nivå blir antagligen väldigt butthurt då man är otrevlig. :(
renekton jungle va inge bra imo :((( gonna stick to maokai
snarare league of losers om du fråar mig
=)
tbdm, lägg ner.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet