League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 17:27
antivit Kille, 33 år

tycker inte?
fear
silence
drain
UBER ULT
nerfa den där äckliga fearen, så jävla helvetiskt op

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 17:33
gaia Kille, 29 år

han är så lätt att shutdowna

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 17:34
utan Kille, 31 år

fear 2 sek
du är död

Peverell Kille, 32 år

390 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 17:34
Peverell Kille, 32 år

Jag gillar enbart Fiddle i jungeln.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 17:42
antivit Kille, 33 år

lätt att shutdowna, ja
focusa en fiddle supp och hela ditt lag är redan borta

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 18:02
Frontosa Kille, 36 år

true, fid supp stronk

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 18:47
Niko Kille, 36 år

Mm, det var lite det jag tänkte, tittade när Diamond lirade lite ranked med två från SK och en rullade fidd supp, var insane i teamfights och höll enemy supp helt låst i lane.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 18:47
antivit Kille, 33 år

zyra fuckar teamfights så jävla hårt

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 18:48
gaia Kille, 29 år

klart fiddle är strong om man är premade, så jävla problematiskt i solo queue t.ex, om man kör med mediokra spelare/noobs :s

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 18:48
Niko Kille, 36 år

She so pricy och vill kunna köra mer än mid också. ;(

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:23
Alex Kille, 32 år

hc lol låtar så koola

MANDAGRYNET Tjej, 31 år

1 049 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:24
MANDAGRYNET Tjej, 31 år

Måste fråga, går det att göra så att man inte kan spectata (stavning) ett game ?

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:27
Alex Kille, 32 år

ignora den du inte vill ska kolla?

MANDAGRYNET Tjej, 31 år

1 049 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:28
MANDAGRYNET Tjej, 31 år

Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min

MANDAGRYNET Tjej, 31 år

1 049 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2013 kl. 23:32
MANDAGRYNET Tjej, 31 år

va inget, var bara något "Bugg"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet