League of Legends (spel)
tycker inte?
fear
silence
drain
UBER ULT
nerfa den där äckliga fearen, så jävla helvetiskt op
han är så lätt att shutdowna
fear 2 sek
du är död
Jag gillar enbart Fiddle i jungeln.
lätt att shutdowna, ja
focusa en fiddle supp och hela ditt lag är redan borta
true, fid supp stronk
Mm, det var lite det jag tänkte, tittade när Diamond lirade lite ranked med två från SK och en rullade fidd supp, var insane i teamfights och höll enemy supp helt låst i lane.
zyra fuckar teamfights så jävla hårt
klart fiddle är strong om man är premade, så jävla problematiskt i solo queue t.ex, om man kör med mediokra spelare/noobs :s
She so pricy och vill kunna köra mer än mid också. ;(
hc lol låtar så koola
Måste fråga, går det att göra så att man inte kan spectata (stavning) ett game ?
ignora den du inte vill ska kolla?
Nej men alltså,jag tänkte kolla på ett game men det går inte att spectata och dom har spelat i ca 20 min
va inget, var bara något "Bugg"
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet