League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 18:07
Alex Kille, 32 år

hahahaah should've seen that one comin'

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 19:09
Vaniteux Kille, 35 år

Så hemskt trött på folk som inte kan spela överhuvudtaget.
Folk feedar sönder top och mid så att man blir sönderrap'd i tf's. Så jävla fucking tråkigt.


/whine

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 19:22
gaia Kille, 29 år

alltså när ska ni sluta gnälla håll käften och spela TBH!!

snuskatt Kille, 30 år

840 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 19:23
snuskatt Kille, 30 år

Alla claimar top/mid först och sen suger de dase.

BigFatCone 34 år

1 645 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 19:27
BigFatCone 34 år

jag smeker top
nuff said

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 19:44
Oldboy Kille, 33 år

Citat från CharlieZard


Eller så first pickar man top/mid och vinner på 20 min?

snuskatt Kille, 30 år

840 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:07
snuskatt Kille, 30 år

Citat från Oldboy


Citat från CharlieZard

Eller så first pickar man top/mid och vinner på 20 min?


folk hinner ju skriva på 0,0001 sekunder och sen är de ändå i trotsåldern.

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:52
Vaniteux Kille, 35 år

Har beslutat mig för att skita i köra adc, support here we go, någon bronze nisse som vill ha en duo?

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:52
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Har bara spelat Thresh top de senaste matcherna. Jävlar vad stronk han är!!!12132

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:55
gaia Kille, 29 år

han kan ju hooka som blitzcrank o har ju mkt bättre ulti efter hooken liksom o så har han ju op lantern nerf pls

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:55
Vaniteux Kille, 35 år

Citat från LaDispute


Har bara spelat Thresh top de senaste matcherna. Jävlar vad stronk han är!!!12132

^
helt sick :@

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:56
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Han hookar ju inte som blitz dock :s

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:56
gaia Kille, 29 år

DU FÖRSTÅR VA JA MENAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 20:57
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Isf är han mer lik naut.

Kato Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 21:01
Kato Kille, 34 år

ser helst inte thresh spelas som något annat än support. han scalar för dåligt på items för att kunna vara en sorts carry, och hans ulti är väldigt enkel att dodga, hans hooks är starkare än blitzcranks på lane, men i teamfights är det fortfarande blitzcrank som har den starkare initiaten.
lantern helt okej, bra att lägga en skill i, öppnar upp många lägen för ganks. men skölden den providar är inte alls så stark så att den är värd att maxa före hooken.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet