League of Legends (spel)
hahahaah should've seen that one comin'
Så hemskt trött på folk som inte kan spela överhuvudtaget.
Folk feedar sönder top och mid så att man blir sönderrap'd i tf's. Så jävla fucking tråkigt.
/whine
alltså när ska ni sluta gnälla håll käften och spela TBH!!
Alla claimar top/mid först och sen suger de dase.
jag smeker top
nuff said
Citat från Oldboy
Citat från CharlieZard
Eller så first pickar man top/mid och vinner på 20 min?
folk hinner ju skriva på 0,0001 sekunder och sen är de ändå i trotsåldern.
Har beslutat mig för att skita i köra adc, support here we go, någon bronze nisse som vill ha en duo?
Har bara spelat Thresh top de senaste matcherna. Jävlar vad stronk han är!!!12132
han kan ju hooka som blitzcrank o har ju mkt bättre ulti efter hooken liksom o så har han ju op lantern nerf pls
Han hookar ju inte som blitz dock :s
DU FÖRSTÅR VA JA MENAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Isf är han mer lik naut.
ser helst inte thresh spelas som något annat än support. han scalar för dåligt på items för att kunna vara en sorts carry, och hans ulti är väldigt enkel att dodga, hans hooks är starkare än blitzcranks på lane, men i teamfights är det fortfarande blitzcrank som har den starkare initiaten.
lantern helt okej, bra att lägga en skill i, öppnar upp många lägen för ganks. men skölden den providar är inte alls så stark så att den är värd att maxa före hooken.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet