League of Legends (spel)
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
Citat från Undergang
ser helst inte thresh spelas som något annat än support. han scalar för dåligt på items för att kunna vara en sorts carry, och hans ulti är väldigt enkel att dodga, hans hooks är starkare än blitzcranks på lane, men i teamfights är det fortfarande blitzcrank som har den starkare initiaten.
lantern helt okej, bra att lägga en skill i, öppnar upp många lägen för ganks. men skölden den providar är inte alls så stark så att den är värd att maxa före hooken.
Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.
Kato
Kille, 34 år
Citat från LaDispute
Citat från Undergang
Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.
kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.
WhiteFireAlienOG
Kille, 37 år
Citat från Undergang
Citat från LaDispute
Citat från Undergang
Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.
kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.
Jaoo så är det. Skulle inte spela honom mot bättre folk.
Arcanine
34 år
Citat från Undergang
Citat från LaDispute
Citat från Undergang
Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.
kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.
Han pickades som adc i korea i en turnering förra veckan :p
Frontosa
Kille, 36 år
akali sure got the burst
Seraphim
Kille, 37 år
Har en grej för eves burst atm. så kul att instagibba motståndarlagets ad carry :D
roligast är när dom rage quittar efter det hänt 2-3 gånger
autisticwhitekid
Kille, 30 år
Kha'Zix <3
Vaniteux
Kille, 35 år
Någon ranked ADC i bronze/silver som behöver en sup?
RobzInadEz
Kille, 34 år
gaia
Kille, 29 år
:P
NYMPHi
Kille, 31 år
Klart^^ V3NoMiiX
Niko
Kille, 36 år
Hahah
Frontosa
Kille, 36 år
gaia
Kille, 29 år
dayum
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

