League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 21:12
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Citat från Undergang


ser helst inte thresh spelas som något annat än support. han scalar för dåligt på items för att kunna vara en sorts carry, och hans ulti är väldigt enkel att dodga, hans hooks är starkare än blitzcranks på lane, men i teamfights är det fortfarande blitzcrank som har den starkare initiaten.
lantern helt okej, bra att lägga en skill i, öppnar upp många lägen för ganks. men skölden den providar är inte alls så stark så att den är värd att maxa före hooken.


Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.

Kato Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 21:18
Kato Kille, 34 år

Citat från LaDispute


Citat från Undergang


Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.


kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 21:19
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Citat från Undergang


Citat från LaDispute

Citat från Undergang


Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.

kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.


Jaoo så är det. Skulle inte spela honom mot bättre folk.

Arcanine 34 år

287 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 23:11
Arcanine 34 år

Citat från Undergang


Citat från LaDispute

Citat från Undergang


Anledningen till att jag spelar honom är för att de flesta inte vet hur de ska spela/ bygga. Han är jobbig att kontra.

kan tänka mig att det kan fungera i bronze/silver och i guld om man är duktig men sen är det kört om du verkligen inte är en key player. fast då finns det ju många andra starkare picks.


Han pickades som adc i korea i en turnering förra veckan :p

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 03:55
Frontosa Kille, 36 år

akali sure got the burst

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 04:21
Seraphim Kille, 37 år

Har en grej för eves burst atm. så kul att instagibba motståndarlagets ad carry :D

roligast är när dom rage quittar efter det hänt 2-3 gånger

autisticwhitekid Kille, 30 år

2 193 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 04:31
autisticwhitekid Kille, 30 år

Kha'Zix <3

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 13:46
Vaniteux Kille, 35 år

Någon ranked ADC i bronze/silver som behöver en sup?

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 16:15
RobzInadEz Kille, 34 år



AHHAHAHA 10/10 would bang

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 16:16
gaia Kille, 29 år

:P

NYMPHi Kille, 31 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 16:19
NYMPHi Kille, 31 år

Klart^^ V3NoMiiX

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 22:04
Niko Kille, 36 år

Hahah

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 22:15
Frontosa Kille, 36 år

you can choose my penis.. i mean path.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2013 kl. 22:22
gaia Kille, 29 år

dayum


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet