League of Legends (spel)
belgien har världens bästa lolspelare, då är alla från belgien jättebra på lol ;P
aa
eating banasnas athein stajl..
han har ju vunnit mot alex ich mid ryze/ryze...
då är han bättre än honom-
gaimz
spela med mig >:c *hotar*
>:c
HUR ; FKING HUR kan man inte inse vad man ska göra med 2 inhibs nere? hur kan man inte vinna då med en poke comp mot ett lag utan någon riktig engage, (jag supporta som taric) tog dem 30 min 4 baron försök drakar och farmande innan dom dog vid baron och förlora. gav upp efter 10 min och sålde mitt gear och försökte bd'a, teamet vägrade fortfarnade lyssna. så sorgligt, wtf och ranked s div1
Lu Bu, menar du?
Kan dom inte införa ett IQ test för att få spela på eu west.
failar man så får man spela på east.
stupid people make me sad
Citat från KAPTENPAN
Någon som vill spela LoL på east med mig nu?
är level 21
Jag kan spela med dig, är också lvl 21 på east haha :D
Vilken/vilka champions brukar du köra?
<3<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

