League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 14:39
Alex Kille, 32 år

belgien har världens bästa lolspelare, då är alla från belgien jättebra på lol ;P

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 14:40
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

aa

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 14:44
Alex Kille, 32 år



eating banasnas athein stajl..

han har ju vunnit mot alex ich mid ryze/ryze...
då är han bättre än honom-

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 14:47
gaia Kille, 29 år

gaimz

Angellina Tjej, 28 år

280 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 14:48
Angellina Tjej, 28 år

spela med mig >:c *hotar*

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 15:01
gaia Kille, 29 år

>:c

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 15:16
PrinsCharming Kille, 32 år

HUR ; FKING HUR kan man inte inse vad man ska göra med 2 inhibs nere? hur kan man inte vinna då med en poke comp mot ett lag utan någon riktig engage, (jag supporta som taric) tog dem 30 min 4 baron försök drakar och farmande innan dom dog vid baron och förlora. gav upp efter 10 min och sålde mitt gear och försökte bd'a, teamet vägrade fortfarnade lyssna. så sorgligt, wtf och ranked s div1

Lilypouchie Kille, 32 år

3 926 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 15:57
Lilypouchie Kille, 32 år


Jarvan ulti.<3

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 16:14
iDisco Kille, 33 år

Lu Bu, menar du?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 16:17
Seraphim Kille, 37 år

Kan dom inte införa ett IQ test för att få spela på eu west.
failar man så får man spela på east.

stupid people make me sad

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 16:19
masshysteria Kille, 33 år

Citat från KAPTENPAN


Någon som vill spela LoL på east med mig nu?
är level 21


Jag kan spela med dig, är också lvl 21 på east haha :D
Vilken/vilka champions brukar du köra?

Peverell Kille, 32 år

390 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 16:22
Peverell Kille, 32 år

Citat från Seraphim


Kan dom inte införa ett IQ test för att få spela på eu west.
failar man så får man spela på east.

stupid people make me sad


This.

Jiggu Tjej, 34 år

2 801 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 17:45
Jiggu Tjej, 34 år

Citat från iDisco


Lu Bu, menar du?

Haha tänkte det också!

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 18:01
Leitmotif Kille, 30 år

Citat från AIex




eating dick athein stajl..


oj va vad har han gjort nu

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 februari 2013 kl. 18:03
gaia Kille, 29 år

<3<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet