League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 12:19
vardelos Tjej, 31 år

Vann 4v5 efter 57min, Zed är op.

liltilia 31 år

887 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 14:25
liltilia 31 år

Citat från masshysteria


Brukar köra Boots, Vampiric Scepter och sedan bygga Infinity Edge och Phantom Dance.
Dock är man ganska körd vilka items man än har om man hamnar solo mot t.ex. Nautilus/Blitzcrank + deras carry, om man kör Ashe.[/i]

Jag kör Boots of Speed och hp-pots först, sedan Berserker's Greaves, The Bloodthirster, Guardian Angel, Statikk Shiv, Infinity Edge och sedan Last Whisper. Bra crit, armor och AD. Sedan beror det ju på vilka jag kör mot, men detta är min standard.
Och yes, Blitz och Nautilus är...jobbiga, om man kör solo.

TearsFalls Kille, 28 år

134 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 14:29
TearsFalls Kille, 28 år

Idag LoL tunering på IO lol.. någon som ska dit?

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:14
gaia Kille, 29 år

nej du kommer ju bara vinna ingen idé :/ :S

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:17
varghuvud Kille, 31 år

^
h ahahhahahahahahhaahaha


Förstår ärligt talat inte varför man skulle köpa Static Shiv om man redan har PD. PD = Single target damage Static Shiv=Push

Static shiv bör man byta vid 17-18 mot någonting helt annat om man nu har köpt den under early-mid game.

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:25
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från varghuvud


^
h ahahhahahahahahhaahaha


Förstår ärligt talat inte varför man skulle köpa Static Shiv om man redan har PD. PD = Single target damage Static Shiv=Push

Static shiv bör man byta vid 17-18 mot någonting helt annat om man nu har köpt den under early-mid game.


tbh så är static shiv mer värd pengarna än pd midgame, det är last prio att uppgradera från shiv>pd, imo.

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:25
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

^^^

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:25
gaia Kille, 29 år

Jag gillar inte Static Shiv alls, men den är långt ifrån dålig.

WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

3 105 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:26
WhiteFireAlienOG Kille, 37 år

Static shiv funkar fett bra som 1st item till några champs.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:29
varghuvud Kille, 31 år

gillar inte Static Shiv på ADC alls överhuvudtaget på ADC känner bara inte damagen i den på adc

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 16:33
vardelos Tjej, 31 år

Static Shiv på Gp är jobbigt.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 17:26
pSilent Kille, 32 år

vann alla placement i 3v3, har guld div4 nu efter bara 5 matcher :D

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 17:29
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från varghuvud


gillar inte Static Shiv på ADC alls överhuvudtaget på ADC känner bara inte damagen i den på adc

den har ingen damage ://

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 17:38
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Friman


vann alla placement i 3v3, har guld div4 nu efter bara 5 matcher :D

Jag har bara forsatt vunnit, är på Promotion matcherna på nästa Division nu!

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 18:16
pSilent Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


Citat från Friman

vann alla placement i 3v3, har guld div4 nu efter bara 5 matcher :D

Jag har bara forsatt vunnit, är på Promotion matcherna på nästa Division nu!


galet!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet