League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:00
vardelos Tjej, 31 år

8 Rankade wins irad, går riktigt snabbt att gå upp i Divisons nu.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:02
utan Kille, 31 år

du spelar ju i bronze tier :(

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:02
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Akur


du spelar ju i bronze tier :(

Jag är bra ändå! :((

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:35
Seraphim Kille, 37 år

Citat från 6907


Fick för mig att gå solotop i ranked, motståndarlaget no jungle. Fml

No jungle? i rankat? dafuq?

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:38
masshysteria Kille, 33 år

(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:39
gaia Kille, 29 år

i season 1 körde man ashe solo mid

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:41
masshysteria Kille, 33 år

Ah vet, men av någon anledning kör typ alla på lvl 10-20 nu för tiden äckliga jävla champions i mid och då blir man antingen överkörd asap eller får spela passivt som fan utan att komma någon vart.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 00:53
Seraphim Kille, 37 år

Citat från masshysteria


(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.


Instalockar folk så brukar de ju bli trollade :P

liltilia 31 år

887 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 01:08
liltilia 31 år

Citat från masshysteria


(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.


Well, det beror ju lite på vad för items du köper till henne också. Körde henne solo bot mot Varus och Janna idag, gick bra, fick kills, men kunde gått bättre om de i mitt lag inte hade varit hjärndöda och hjälpt till lite grann.

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 01:51
masshysteria Kille, 33 år

Citat från Seraphim


Instalockar folk så brukar de ju bli trollade :P

Fast jag instalockade inte, väntade ett tag och ingen annan sa att de ville köra adc så jag bah "Nehepp, då blir det väl jag då!"

Citat från Sirens

Well, det beror ju lite på vad för items du köper till henne också. Körde henne solo bot mot Varus och Janna idag, gick bra, fick kills, men kunde gått bättre om de i mitt lag inte hade varit hjärndöda och hjälpt till lite grann.

Brukar köra Boots, Vampiric Scepter och sedan bygga Infinity Edge och Phantom Dance.
Dock är man ganska körd vilka items man än har om man hamnar solo mot t.ex. Nautilus/Blitzcrank + deras carry, om man kör Ashe.

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 01:56
Leitmotif Kille, 30 år

Har hamnat med bättre folk i normals än i ranked senaste 10 gamen i båda modes. De flesta är ju helt sinnesförvirrade.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 01:58
antivit Kille, 33 år

Citat från Leitmotif


Har hamnat med bättre folk i normals än i ranked senaste 10 gamen i båda modes. De flesta är ju helt sinnesförvirrade.

idd
ibland blir jag förvånad över hur vissa människor ens klarar av att andas

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 10:45
pSilent Kille, 32 år

Citat från Leitmotif


Har hamnat med bättre folk i normals än i ranked senaste 10 gamen i båda modes. De flesta är ju helt sinnesförvirrade.

Du kanske har högre Elo i normal än i ranked

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 10:47
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från Friman


Citat från Leitmotif

Har hamnat med bättre folk i normals än i ranked senaste 10 gamen i båda modes. De flesta är ju helt sinnesförvirrade.

Du kanske har högre Elo i normal än i ranked


Nej han spelar mot gambit smurfs obvious

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2013 kl. 10:50
Leitmotif Kille, 30 år

Citat från Friman


Du kanske har högre Elo i normal än i ranked

Möjligt. Låg i silver 2 tills igår, då jag hamnade som support i ett flertal games till helt hjärndöda carrys och blev flyttad till silver 3.

Skoj
:(

Edit: ~215 wins i normals.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet