League of Legends (spel)
8 Rankade wins irad, går riktigt snabbt att gå upp i Divisons nu.
du spelar ju i bronze tier :(
(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.
i season 1 körde man ashe solo mid
Ah vet, men av någon anledning kör typ alla på lvl 10-20 nu för tiden äckliga jävla champions i mid och då blir man antingen överkörd asap eller får spela passivt som fan utan att komma någon vart.
Citat från masshysteria
(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.
Instalockar folk så brukar de ju bli trollade :P
Citat från masshysteria
(angående det om support på förra sidan)
Spelade med ett helt jävla hjärndött lag nyss.
Jag valde Ashe (som vanligt, för att det är henne jag spelat mest typ), lockade och skrev att jag kör adc.
Två minuter senare har resten av laget också tagit carrys.
JESUS TITTYFUCKING CHRIST
Är på lvl 21 nu, tycker att folk man blir matchad med bör kunna lista ut att det behövs support osv också.
Blev totalt jävla överkörd, Ashe är så jäääävla svag utan support.
Well, det beror ju lite på vad för items du köper till henne också. Körde henne solo bot mot Varus och Janna idag, gick bra, fick kills, men kunde gått bättre om de i mitt lag inte hade varit hjärndöda och hjälpt till lite grann.
Citat från Seraphim
Instalockar folk så brukar de ju bli trollade :P
Fast jag instalockade inte, väntade ett tag och ingen annan sa att de ville köra adc så jag bah "Nehepp, då blir det väl jag då!"
Citat från Sirens
Well, det beror ju lite på vad för items du köper till henne också. Körde henne solo bot mot Varus och Janna idag, gick bra, fick kills, men kunde gått bättre om de i mitt lag inte hade varit hjärndöda och hjälpt till lite grann.
Brukar köra Boots, Vampiric Scepter och sedan bygga Infinity Edge och Phantom Dance.
Dock är man ganska körd vilka items man än har om man hamnar solo mot t.ex. Nautilus/Blitzcrank + deras carry, om man kör Ashe.
Har hamnat med bättre folk i normals än i ranked senaste 10 gamen i båda modes. De flesta är ju helt sinnesförvirrade.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet