League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:06
pSilent Kille, 32 år

så jävla fult, ett lag i samma 3v3 division som vårat lag har vunnit 7 och förlorat 5, och de ligger högre upp än oss som vunnit 9 och förlorat 2 :S

Milos Kille, 31 år

342 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:16
Milos Kille, 31 år

hatälskar verkligen det nya league systemet

Nanana Kille, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:19
Nanana Kille, 32 år

LoL är ett jävla skitspel.. DOTA är 1000x bättre..

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:21
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från Friman


så jävla fult, ett lag i samma 3v3 division som vårat lag har vunnit 7 och förlorat 5, och de ligger högre upp än oss som vunnit 9 och förlorat 2 :S

Säkert pga den där lp skiten som gav 5+ per match ^^

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:31
Niko Kille, 36 år

Detta jävla spel. :(

Jag spelar väldigt sällan och jag försöker njuta, men ibland går det fan bara inte. Kennen som trollar och snor min blå för att sedan kalla mig retard. WER HUMANITY GOING

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 17:32
Epilogue Kille, 35 år

Citat från Friman


så jävla fult, ett lag i samma 3v3 division som vårat lag har vunnit 7 och förlorat 5, och de ligger högre upp än oss som vunnit 9 och förlorat 2 :S

Högre MMR.

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 19:37
Niko Kille, 36 år

Best.

Ashe roamar runt hela tiden och counterjunglar. Han pushar 1v5 runt ~trettio min och håller på att dö som vanligt. Baitar hela fiendelaget in i oss som förgäves försöker hinna rädda honom. Han drar av en ult och räddar sig själv med näppe, springer från bredvid Baron hela vägen till spawn och därefter roamar han direkt till enemy blue.

Idioten slutade med 25/9/x

.....

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 19:51
masshysteria Kille, 33 år

Stor bild osv, men printscreen-knappen har lagt av.
Lite sexigt blev det i alla fall.

AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 19:54
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

.............................

7/22 viktor, mustve been a beast team

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 19:56
masshysteria Kille, 33 år

Yeahboi.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 20:00
gaia Kille, 29 år

du är PRO

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 20:03
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Bairyhalls


.............................

7/22 viktor, mustve been a beast team


uhm ingen kommentar om afk / dc teemo då?

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 20:38
FSM Kille, 34 år

han feedade iaf inte xD

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 20:38
omgnosebleed Kille, 34 år

Och graves med exhaust :)

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 20:40
masshysteria Kille, 33 år

Motståndarlaget var verkligen sjukt kassa. Jag kör på en extremt laggig dator, är inte speciellt bra egentligen och mina lagkamrater var babianer. Och ändå fick jag så pass bra stats, det är fan ett mirakel alltså.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet