League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 10:54
Niko Kille, 36 år

Citat från TheMuffinMan


oh noes...verkar som dom ska lägga in en funktion i pbe så man kan ge guld/torn/lvls till motståndarna om de ligger efter, trools unite!

Ye baddi!!1 Så länge det är en spärr på minst tre, fyra eller fem levels så är det nog lugnt..

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 10:54
utan Kille, 31 år

Citat från masshysteria


Noob med halvlaggig dator söker svenskar att spela med då denna noob ledsnat på diverse balkanmänniskor etc.
Oki Kuma på West
Kajsa Elinda på East


om du är snygg

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 10:57
Luthor Kille, 30 år

31/14/12

23 K gold.

Hörde att Jax är svår.

Hade 3.1 attacks per sec.

:D

yung 31 år

1 399 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 11:08
yung 31 år

a tua mae hue hue hue

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 13:08
pSilent Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


31/14/12

23 K gold.

Hörde att Jax är svår.

Hade 3.1 attacks per sec.

:D


Myt, det finns en cap på 2.5....

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:21
Wikileaks Kille, 33 år

Spelar folk på EU Nordic & East eller North America?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:22
pSilent Kille, 32 år

Citat från Wikileaks


Spelar folk på EU Nordic & East eller North America?

West

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:26
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från Friman


Citat från Wikileaks

Spelar folk på EU Nordic & East eller North America?

West


EU West? ok

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:32
Luthor Kille, 30 år

Citat från Friman


Citat från iWTFACAKE

31/14/12

23 K gold.

Hörde att Jax är svår.

Hade 3.1 attacks per sec.

:D

Myt, det finns en cap på 2.5....



Fast.. Det gör det ju inte?..

Jax Passiva + Rageblade + PD + Berz Greaves ger en vaddå?

Exakt, en jävla massa slag.


antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:34
antivit Kille, 33 år

finns fortfarande en cap :c

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 14:39
Luthor Kille, 30 år

Ja, det insåg ju naturligtvis jag med.

Men inte på 2.5, helt säker på att jag hade mer.



pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 15:07
pSilent Kille, 32 år

Nej den ligger på 2.5

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 15:09
pSilent Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Ja, det insåg ju naturligtvis jag med.

Men inte på 2.5, helt säker på att jag hade mer.


http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Attack_speed Here you go

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 15:47
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Ja, det insåg ju naturligtvis jag med.

Men inte på 2.5, helt säker på att jag hade mer.





2,5 har vart capen i evigheter nu

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 16:38
masshysteria Kille, 33 år

Citat från Akur


Citat från masshysteria

Noob med halvlaggig dator söker svenskar att spela med då denna noob ledsnat på diverse balkanmänniskor etc.
Oki Kuma på West
Kajsa Elinda på East

om du är snygg


Det kan ju diskuteras visserligen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet