League of Legends (spel)
Citat från Wrargh
Citat från Isidor
träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.
Bara spanjorer, bara. Resten kan dra en 'Omg, you feeder' eller 'Damn, you're so horribly bad'... men dem hispanics kör rakt på med personangrepp och förolämpningar. Plus, så feedar de ALLTID.
Indeed, visade sig att sista laget jag fick var 4 premade spanjorer.....
konstigt att man förlorar då.
Folk som flamear, feedar och sen skyller på laget... känner bara så här då 
Folk som hittar anledningar att skylla på efter att de gjort något korkat i allmänhet...
True
:(((((((((((((((((((
Bara jag som får de spelare som heter "Raulcácáo" i mitt lag med +700 ping och trädator. WHY, WHY?
Noob med halvlaggig dator söker svenskar att spela med då denna noob ledsnat på diverse balkanmänniskor etc.
Oki Kuma på West
Kajsa Elinda på East
Tror denna harmoniska pojke har utvecklats till en ultrarasist tack vare LoL och dess idiotiska latinamerikanska spelare.
känner mig så extremt nöjd med att ha slutat spela <3
jag har varit fri sedan 10e januari, aldrig mått såhär bra
latin amerikanska? på eu?
^ Ingenting annat denna timme, fruktansvärt. Fått en Katarina support som kör 0/15 och afkar, så jag får köra botlane mot feedad Corki och Lulu.. <333
Brazil?
hue hue hue hue
14 min win, jag är bäst
HELVETE!!!
varför hamnar jag alltid med sådana idioter i ranked????
LEE SIN!! som rushar INFINITY EDGE?! WTF
är du gold tier, friman?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet