League of Legends (spel)
att städa är underskattat, himla kul är det egentligen
Har en lägenhet du gärna får dammsuga och skura, väl bemött.
en och en halv timme för att logga in?
fuck dat shit.
1,5 TIMMAR ATT LOGGA IN JAG FUCKAR UR
HUEHUEHUEHUEHUE
och här sitter jag online utan att spela, hihihi
Och här spelar man på sitt gamla NA acc :D
Är det bara jag, eller är det sådana individer som kommer från de varmare länderna som har svårt för att kommunicera med laget utan att gå full retard och flamea teamet? Jag menar, senaste tio gamesen på min lowbiesmurf så har jag endast fått massa centralamerikanare som inte kan spela för ett jävla uns, som sedan börjar flamea alla och gapar för full hals att de ska reporta höger och vänster.
tycker det finns retards överallt. hade nyss ett helt team med golds som lyckades med bedriften att dö samtidigt på alla lanes efter 2 minuter.
worst plays eu 4 sure.
träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.
Jag flamear hela tiden
tredje försöket att få first win of the day. hela laget feedar sönder igen...
wtf is this?
am i being trolled? -_-
Citat från Isidor
träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.
Bara spanjorer, bara. Resten kan dra en 'Omg, you feeder' eller 'Damn, you're so horribly bad'... men dem hispanics kör rakt på med personangrepp och förolämpningar. Plus, så feedar de ALLTID.
Citat från Wrargh
Citat från Isidor
träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.
Bara spanjorer, bara. Resten kan dra en 'Omg, you feeder' eller 'Damn, you're so horribly bad'... men dem hispanics kör rakt på med personangrepp och förolämpningar. Plus, så feedar de ALLTID.
mest "harmoniska" jag kommit med är väl norskar, men kan hålla med om att spanjorer är bland de värsta
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
