League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

8 439 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:19
AuTiSmOsKoSmOs Kille, 31 år

att städa är underskattat, himla kul är det egentligen

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:24
Niko Kille, 36 år

Har en lägenhet du gärna får dammsuga och skura, väl bemött.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:28
Frontosa Kille, 36 år

När man vänder ett game man verkligen trodde var kört.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:50
Seraphim Kille, 37 år

en och en halv timme för att logga in?
fuck dat shit.

MelaLund Tjej, 29 år

131 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 23:18
MelaLund Tjej, 29 år

1,5 TIMMAR ATT LOGGA IN JAG FUCKAR UR

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 23:19
Shulk 35 år

HUEHUEHUEHUEHUE

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 23:32
Frontosa Kille, 36 år

och här sitter jag online utan att spela, hihihi

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 23:34
pSilent Kille, 32 år

Och här spelar man på sitt gamla NA acc :D

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 00:51
Niko Kille, 36 år

Är det bara jag, eller är det sådana individer som kommer från de varmare länderna som har svårt för att kommunicera med laget utan att gå full retard och flamea teamet? Jag menar, senaste tio gamesen på min lowbiesmurf så har jag endast fått massa centralamerikanare som inte kan spela för ett jävla uns, som sedan börjar flamea alla och gapar för full hals att de ska reporta höger och vänster.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 00:55
Seraphim Kille, 37 år

tycker det finns retards överallt. hade nyss ett helt team med golds som lyckades med bedriften att dö samtidigt på alla lanes efter 2 minuter.

worst plays eu 4 sure.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 01:01
gaia Kille, 29 år

träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 01:06
Epilogue Kille, 35 år

Jag flamear hela tiden

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 01:30
Seraphim Kille, 37 år

tredje försöket att få first win of the day. hela laget feedar sönder igen...


wtf is this?

am i being trolled? -_-

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 01:32
Niko Kille, 36 år

Citat från Isidor


träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.

Bara spanjorer, bara. Resten kan dra en 'Omg, you feeder' eller 'Damn, you're so horribly bad'... men dem hispanics kör rakt på med personangrepp och förolämpningar. Plus, så feedar de ALLTID.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2013 kl. 01:34
gaia Kille, 29 år

Citat från Wrargh


Citat från Isidor

träffat på fler svenskar som flamear mer än folk från andra nationaliteter faktiskt.

Bara spanjorer, bara. Resten kan dra en 'Omg, you feeder' eller 'Damn, you're so horribly bad'... men dem hispanics kör rakt på med personangrepp och förolämpningar. Plus, så feedar de ALLTID.


mest "harmoniska" jag kommit med är väl norskar, men kan hålla med om att spanjorer är bland de värsta


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet