League of Legends (spel)
normal elo hell herpaderp
Bara jag som inte kan joina yolo queue?
nepp ranked är nere igen...
Matchmaking nere helt atm.
Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.
Citat från exone
Ingen fara, jag hade inga problem att vinna mina games idag och kvala ändå, det är bara faktumet att det konstant har strulat typ tre dagar, varav det är en ganska ordentligt skiftning i ligorna om tusentals spelare hamnar en win mindre eller en loss mindre än de faktiskt ska vara, så det är helt och fullt bara en principsak.
Citat från RobzInadEz
Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.
du kan sjunka i divisioner men inte tiers (om man inte förlorar 99%).
ngn som vill lira ett par games ikväll (euw) ? / msg
Citat från TheMuffinMan
Citat från RobzInadEz
Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.
du kan sjunka i divisioner men inte tiers (om man inte förlorar 99%).
om man inte vinner ca 50% av matcherna så är man ju inte i rätt liga ändå
(mer eller mindre, man kan ju ha förbaskat otur också)
Och däääääääääääääär gick hemsidan + alla servrar ner.
NA verkar vara uppe, Voyboy streamar
Citat från K0SKEN
NA verkar vara uppe, Voyboy streamar
Hm verkar bara vara EU då.. IGEN.
Citat från Oldboy
Citat från exone
Ingen fara, jag hade inga problem att vinna mina games idag och kvala ändå, det är bara faktumet att det konstant har strulat typ tre dagar, varav det är en ganska ordentligt skiftning i ligorna om tusentals spelare hamnar en win mindre eller en loss mindre än de faktiskt ska vara, så det är helt och fullt bara en principsak.
Problemet löst då! (typ.)
De borde ha testat systemet
horlol
Tänkte städa, måste egentligen städa. Använder min undanflykt som vanligt - ett till game, sen. <3
Det blir så klart alltid fler games! Nu kraschade dock LoL och jag hamnade i en två timmar kö. :DDD fak yu, nu måste jag ju städa.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet