League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:28
Epilogue Kille, 35 år

normal elo hell herpaderp

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:29
lNGVAR Kille, 31 år

Bara jag som inte kan joina yolo queue?

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:34
Luffare Kille, 33 år

nepp ranked är nere igen...

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:38
ex Kille, 33 år

Matchmaking nere helt atm.

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:39
RobzInadEz Kille, 34 år

Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:40
Oldboy Kille, 33 år

Citat från exone


Ingen fara, jag hade inga problem att vinna mina games idag och kvala ändå, det är bara faktumet att det konstant har strulat typ tre dagar, varav det är en ganska ordentligt skiftning i ligorna om tusentals spelare hamnar en win mindre eller en loss mindre än de faktiskt ska vara, så det är helt och fullt bara en principsak.

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:41
Luffare Kille, 33 år

Citat från RobzInadEz


Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.


du kan sjunka i divisioner men inte tiers (om man inte förlorar 99%).

Christorp Kille, 35 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:42
Christorp Kille, 35 år

ngn som vill lira ett par games ikväll (euw) ? / msg

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:42
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från TheMuffinMan


Citat från RobzInadEz

Nu har jag förstått hur league points fungerar.
Visst du kan aldrig bli "nergraderad" men(!) Du har en gömd rating (tänk typ.. gamla ELO-systemet). Ju lägre rating, desto mindre league points / game. Så om du förlorar 10 matcher, blir det svårare att ta sig uppåt i din league.

du kan sjunka i divisioner men inte tiers (om man inte förlorar 99%).


om man inte vinner ca 50% av matcherna så är man ju inte i rätt liga ändå

(mer eller mindre, man kan ju ha förbaskat otur också)

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:49
RobzInadEz Kille, 34 år

Och däääääääääääääär gick hemsidan + alla servrar ner.

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:50
lNGVAR Kille, 31 år

NA verkar vara uppe, Voyboy streamar

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:52
RobzInadEz Kille, 34 år

Citat från K0SKEN


NA verkar vara uppe, Voyboy streamar


Hm verkar bara vara EU då.. IGEN.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:57
ex Kille, 33 år

Citat från Oldboy


Citat från exone

Ingen fara, jag hade inga problem att vinna mina games idag och kvala ändå, det är bara faktumet att det konstant har strulat typ tre dagar, varav det är en ganska ordentligt skiftning i ligorna om tusentals spelare hamnar en win mindre eller en loss mindre än de faktiskt ska vara, så det är helt och fullt bara en principsak.


Problemet löst då! (typ.)

De borde ha testat systemet en aning skitmycket mer innan release (Förmodligen stressat med det och slarvat.)

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:04
solitarymoment Tjej, 33 år

horlol

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 22:18
Niko Kille, 36 år

Tänkte städa, måste egentligen städa. Använder min undanflykt som vanligt - ett till game, sen. <3
Det blir så klart alltid fler games! Nu kraschade dock LoL och jag hamnade i en två timmar kö. :DDD fak yu, nu måste jag ju städa.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet