League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:28
Oldboy Kille, 33 år

Citat från Leitmotif


Dito, reloggade och kommer inte in så skulle tro att allt ligger nere nu.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:31
varghuvud Kille, 31 år

Har så jävla svårt för snorungar som leker allan i trådar, sluta vara muppig och "get on others level" otroligt jobbigt och störande att läsa igenom din kaxighet även om du kanske har rätt på vissa punkter. Hade varit mycket roligare att läsa om du chilla på grillen, dessutom hade du varit lättare att ta seriöst

SoloQ och tournament play är helt olika saker. Dessutom skulle man spela Vi i tourny enbart för ultin i princip.

I SoloQ funkar allt och i tournament funkar inte allt. Vi kan vara i DETTA läget bra och fungerande i ett tournament play (doubt it) men det kommer vara den enda gången hon kommer funka där eftersom att när hon blir nerfed kommer hon vara oanvändbar. Detta VERKAR som en champ som helt enkelt måste vara OP för att fungera i tournament.

Hon har okej damage och jag kan gå med på att hennes ulti kan vara användbar. Argumentera om skillshots är löjligt eftersom att alla kan missa skillshots. Både i SoloQ och tourny så det är väl inte så mycket att tjata om. W passive har jag ingen aning om och E kan jag se användning på ett eller annat sätt.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:36
gaia Kille, 29 år

Som om att jag anpassar mig till andra, niggpls.

narunya Kille, 32 år

1 446 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 06:07
narunya Kille, 32 år

någon som kan lära mig lite indepth genom några matcher med mig?

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 08:17
Leitmotif Kille, 30 år

Det ser mörkt ut för de games man vann när skiten kraschade. Jag behövde den där. Fan.

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 08:26
Oldboy Kille, 33 år

Citat från Leitmotif


Jag vann ett så jävla sexigt Viktor game, skulle ha nått 100 league points och varit redo att kvala, men icke. Skrev ett långt mail, får se vad de svarar.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 09:53
gaia Kille, 29 år

Citat från Nartan


någon som kan lära mig lite indepth genom några matcher med mig?

ja

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 11:50
Vaniteux Kille, 35 år

Citat från Nartan


någon som kan lära mig lite indepth genom några matcher med mig?

Vad är det såkallade "indepth" du syftar på?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 13:16
ex Kille, 33 år

Om man tycker det är jobbigt att games inte blivit räknade, så förtjänar man inte att flyttas upp. Imo.

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 15:57
Leitmotif Kille, 30 år

Citat från Oldboy


Paste:a gärna vad de svarar!

Citat från exone

Om man tycker det är jobbigt att games inte blivit räknade, så förtjänar man inte att flyttas upp. Imo.

Spelar inte så ofta som jag skulle vilja, därför betyder varje game lite mer, eh?

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 16:38
Oldboy Kille, 33 år

Citat från exone


Nöjd med min prestation, principsak? Y u hafe to be a cock a boot et?

Occasionally, the game you just played may not appear instantaneously in your match history or count toward your rating, IP or XP totals. Sometimes this delay can be substantial. I realize this is a large inconvenience and we are looking into the problem. Sorry for any trouble or anxiety this may have caused.

If after a few days you are still missing the match, be sure to let me know and I will thoroughly investigate the issue.

Warmest Regards,

"You either make dust... or eat dust."
dustbunny
Riot Games Player Support Specialist

Fett trevligt svar från supporten iaf!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 18:59
Frontosa Kille, 36 år

^ agreed. :)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:13
ex Kille, 33 år

Citat från Oldboy


Förstår ju att man blir irriterad, men har man sånt problem att ta sig upp att varje game är heligt och bygger på "luck" så är man nog på rätt lagom nivå.

Och förlåt om jag framstod som en kuk. Var bara irriterad över X:st liknande posts på reddit och tog ut det här.

Christorp Kille, 35 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:26
Christorp Kille, 35 år

Slynfitta Tjej, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 21:28
Slynfitta Tjej, 30 år

LOL nunu i andra laget ^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet