League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:36
gaia Kille, 29 år

Citat från TheNoha


Träffa en spelare som inte är hjärndöd med Q på max distans... Lättare sagt än gjort.
Inte ens "pros" sätter alla sina "skillshots", för pros kör inte mot ungar.
Hennes ult är inte bättre än "ok".
En clear path till adc? För..? Vi själv.
Du lär ha minst 1-2 spelare för att deffa er egen ADC, bland annat tanken efter innitiation.
Du MÅSTE bygga Vi tanky för att hon ska funka i metan, och då har du ingen imponerande skada.

Det finns bara inga direkta viable setups för Vi för tillfället.
Och det är lätt att tala "för" gott om en champ du tycker om. Men jag tror även att du måste inse mycket.


Hahaha, är du for real? pls.
Klart man kan missa någon gång på maxrange, men hennes charge är sjukt lätt att träffa med.
Ja, vi oneshottar deras adc. 3force, bc, warmogs och något mer bruiser item.
Varför måste man bygga Vi tankigt? Alla bruisers behövs inte byggas som tanks.

Är du ännu en streamfag? Varför finns inga viable setups för Vi? Det är du som hatar på en champion med mycket potential.
Bara för att du är dålig betyder det inte att championen är dålig, getonmylevel etc pls abandon thread.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:37
gaia Kille, 29 år

inb4 XIN ZHAO ÄR TANK GRAPPAR, FINNS INGEN VIABLE SETUP MED XIN ZHAO, GAMBIT GEJMING ÄR NOOBS

PeddoMargit Tjej, 29 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:38
PeddoMargit Tjej, 29 år

händer på euw? ):

TheNoha Kille, 35 år

785 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:41
TheNoha Kille, 35 år

Citat från Isidor


Citat från TheNoha

Det finns bara inga direkta viable setups för Vi för tillfället.
Och det är lätt att tala "för" gott om en champ du tycker om. Men jag tror även att du måste inse mycket.

Är du ännu en streamfag? Varför finns inga viable setups för Vi? Det är du som hatar på en champion med mycket potential.
Bara för att du är dålig betyder det inte att championen är dålig, getonmylevel etc pls abandon thread.


Gud jag glömmer ibland bort hur det var att vara 16 :)
"Get on my level" om några år, ganska många år då du lugnat ner dig och resonerar på en mer vuxen nivå :)
Men nu är det läggdags för din del, godnatt bubben :)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:42
gaia Kille, 29 år

Ja, du har inget motargument och förstår inte sarkasm, du är även undergiven i våran diskussion men är för "stolt, stor och mogen" för att visa det. Vi förstår.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:45
sodomi Kille, 33 år

Är man dålig på att träffa med Vis "Q" kan man alltid flasha medan man laddar den så man står brevid dem ^__^

och låser man ute och pressar deras ADc med ultin när man initierar så är det ganska värt också liksom

SickNissE Kille, 29 år

180 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:45
SickNissE Kille, 29 år

Spelar HoN och LoL :)!

LoL nordic/east: SickNissE

HoN: Mani1aC

Feel free to add me x)

TheNoha Kille, 35 år

785 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:47
TheNoha Kille, 35 år

Citat från Isidor


Ja, du har inget motargument och förstår inte sarkasm, du är även undergiven i våran diskussion men är för "stolt, stor och mogen" för att visa det. Vi förstår.

Sorry, finns ingen anledning att fortsätta en diskussion med en barnunge på lågt blodsocker :)
Din typ som den stereotypiska flamern & ragequittern som alla hatar på i ett game, eller kanske den som vägrar anpassa sig efter teamet och instalockar / kräver position. Hur som helst, så ja. Gå och lägg dig :)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:54
gaia Kille, 29 år

ja shit alltså mannen jag ragequittar och flamear varje game bror d lugnt

hahahahahahahahahaha

Smul Kille, 30 år

3 250 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:56
Smul Kille, 30 år

Ni är båda bögar, oualla problemet löst, godnatt mina små turturduvor

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:56
gaia Kille, 29 år

är din bög :*

Smul Kille, 30 år

3 250 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 23:58
Smul Kille, 30 år

<3

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:17
Oldboy Kille, 33 år

error: null, när jag ska titta på min profil, client gone haywire!

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:18
Alex Kille, 32 år

null fucks given @client

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2013 kl. 00:24
Leitmotif Kille, 30 år

Vann ett game precis och det kommer inte upp i varken match history eller games played/won på profilen "xD"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet