League of Legends (spel)
TheNoha
Kille, 35 år
Citat från Isidor
Citat från TheNoha
Elise är bättre tidigt/midgame
Vi är "ok" genom hela gamet, men har inte direkt några speciellt imponerande aspekter...
Vis loggintheme var hett, riktigt hett :,D
Vi har bra CC med ulti, sjuka gapclosers och ganks. Hur är de INTE imponerande?
Vad har Vi som inte någon annan har?
Vi är som en mediocre variation av vilken jungler med gapcloser som helst.
Allt Vi gör, gör en Malphite bättre, Amu, Lee, Xin.. List goes on.
AbbeA
28 år
Citat från K0SKEN
Citat från Abbe
Varför tar det typ någon timme att komma in på euw?
Någon som vet någonting? O:
hitt' på något annat lär inte ändra sig idag
Har gjort annat idag :/
Tänkte jag skulle ta ett eller två games nu men sen så kan man inte komma in på servern på någon/några timmar :c
gaia
Kille, 29 år
Citat från TheNoha
Vad har Vi som inte någon annan har?
Vi är som en mediocre variation av vilken jungler med gapcloser som helst.
Allt Vi gör, gör en Malphite bättre, Amu, Lee, Xin.. List goes on.
Alla kan charga in, ingen kan charga ut. Förutom Malphite ifall du använder ulti.
Vi kan bli nästan lika tankig som Amumu och ändå skada nästan lika mycket som Xin Zhao, sjuk burst och sustain.
Ingen champion i LoL är speciellt unik om man jämför med skillset variationen i t.ex DotA, alltså kan vi lika gärna säga att alla champions i LoL är likadana, för de har ju någonting som någon annan champion har!!!!
Niko
Kille, 36 år
Blev sexuellt frustrerad av allt strul i LoL, this is bad.
TheNoha
Kille, 35 år
Citat från Isidor
Citat från TheNoha
Alla kan charga in, ingen kan charga ut. Förutom Malphite ifall du använder ulti.
Vi kan bli nästan lika tankig som Amumu och ändå skada nästan lika mycket som Xin Zhao, sjuk burst och sustain.
Ingen champion i LoL är speciellt unik om man jämför med skillset variationen i t.ex DotA, alltså kan vi lika gärna säga att alla champions i LoL är likadana, för de har ju någonting som någon annan champion har!!!!
Q - Liten hitbox, chargetime. Dock så kan man ta sig över brutala väggar med den.
W - Ok. Bara.. Ok. Inte dålig.
E - För clearspeed helt ok, i TFs helt ok.. Men bara ok.
R - Ok. Bara.. Ok. Inte dålig.
En Malphite som gör physdmg, har mindre///sämre cc, sämre burst, bättre dmg mot tanks.
Vi är jätte klen på lane, men hon har faktiskt en ok clear i jungeln.
Hennes passiva är helt ok, precis som med Malph.
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
älskar dina analyser, väldigt givande
gaia
Kille, 29 år
Citat från TheNoha
Q - Liten hitbox, chargetime. Dock så kan man ta sig över brutala väggar med den.
W - Ok. Bara.. Ok. Inte dålig.
E - För clearspeed helt ok, i TFs helt ok.. Men bara ok.
R - Ok. Bara.. Ok. Inte dålig.
En Malphite som gör physdmg, har mindre///sämre cc, sämre burst, bättre dmg mot tanks.
Vi är jätte klen på lane, men hon har faktiskt en ok clear i jungeln.
Hennes passiva är helt ok, precis som med Malph.
Q - Om du missar är du fan efterbliven, du bestämmer chargetimen själv, sjuk damage i låglevel och bra ganks.
W - Helt normal passiv.
E - Bra clearspeed, bra sustain, resettar attack animation(!!!!!!!!).
R - Bra för att initatea på deras ADC, knockar bak alla i väggen och skapar en clear path för ditt team i hela teamfighten, chargar efter ifall de flashar.
Hon är inte klen på lane. Hur fan kan du jämföra Vi mot en Malphite? Hon har bättre burst men sämre cc.
gaia
Kille, 29 år
tja aso soraka e ju som malfite hon har ju silence == malhptie stun? xD
Niko
Kille, 36 år
Har inte mött en enda Vi på en hel månad, truth be told. Inte ens bots spelar henne längre.
Luffare
Kille, 33 år
Euw nere? np dags för ett acc på nordic
AbbeA
28 år
euw är inte nere bara väldigt muppigt :/
sexspalt
Tjej, 34 år
blir så jävla trött på't
TheNoha
Kille, 35 år
Citat från Isidor
Citat från TheNoha
Q - Om du missar är du fan efterbliven, du bestämmer chargetimen själv, sjuk damage i låglevel och bra ganks.
W - Helt normal passiv.
E - Bra clearspeed, bra sustain, resettar attack animation(!!!!!!!!).
R - Bra för att initatea på deras ADC, knockar bak alla i väggen och skapar en clear path för ditt team i hela teamfighten, chargar efter ifall de flashar.
Hon är inte klen på lane. Hur fan kan du jämföra Vi mot en Malphite? Hon har bättre burst men sämre cc.
Träffa en spelare som inte är hjärndöd med Q på max distans... Lättare sagt än gjort.
Inte ens "pros" sätter alla sina "skillshots", för pros kör inte mot ungar.
Hennes ult är inte bättre än "ok".
En clear path till adc? För..? Vi själv.
Du lär ha minst 1-2 spelare för att deffa er egen ADC, bland annat tanken efter innitiation.
Du MÅSTE bygga Vi tanky för att hon ska funka i metan, och då har du ingen imponerande skada.
Det finns bara inga direkta viable setups för Vi för tillfället.
Och det är lätt att tala "för" gott om en champ du tycker om. Men jag tror även att du måste inse mycket.
utan
Kille, 31 år
fråga dan dinh
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet