JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 23:58
Zoidberg 30 år

kanske

heter din katt Hitler?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:06
YouSlothy Tjej, 28 år

HAHAHAHAH JA MITT EX :D

Spotify premium ÄGER!?!

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:15
HSTPM Tjej, 27 år

Ja.

SKOLIOS SUGER BAJSHÅLRÖV? :(

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:22
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej, märker inte av mitt så nej c:

Kärring jäveln snodde ved?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:27
HSTPM Tjej, 27 år

Lyckost dig då..
Nej.

Borde Håkan komma tillbaka nu?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:28
YouSlothy Tjej, 28 år

Japp! :D
Nej.. Han är la inge bra.

Musik är bra att ha?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:30
HSTPM Tjej, 27 år

ASHJAFB HUR KAN DU..?

Ja!

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:33
YouSlothy Tjej, 28 år

Kan vadå? ._.

Alltså ja.

Paint är bra att ha ibland?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:34
HSTPM Tjej, 27 år

Hur kan du tycka att han är dålig?..

Ja,

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:37
YouSlothy Tjej, 28 år

För att jag fick hans jävla låt singoalla på huvudet!!
Hade den på huvudet i en månad.

Nej. Fina ot vi är.. Eller..?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:40
HSTPM Tjej, 27 år

Han har ingen låt som heter singoalla.. men han sjunger det i en låt.

arå!

One direction?<3

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:41
Golgadoth 33 år

Usch nej

Sovdags?

Marxlover_98 Kille, 27 år

372 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:42
Marxlover_98 Kille, 27 år


Citat från SpacePolka


För att jag fick hans jävla låt singoalla på huvudet!!
Hade den på huvudet i en månad.

Nej. Fina ot vi är.. Eller..?


Den heter känn ingen sorg för mig göteborg! Och Håkan borde definitivt komma tillbaka! Jag<3Håkan!

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:43
YouSlothy Tjej, 28 år

Nepp, måste vakta en häxa..

Dba? :D

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:44
Golgadoth 33 år

Vet inte vad du menar :(

Tror på andar?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet