JA/NEJ-leken
kanske
heter din katt Hitler?
HAHAHAHAH JA MITT EX :D
Spotify premium ÄGER!?!
Ja.
SKOLIOS SUGER BAJSHÅLRÖV? :(
Nej, märker inte av mitt så nej c:
Kärring jäveln snodde ved?
Lyckost dig då..
Nej.
Borde Håkan komma tillbaka nu?
Japp! :D
Nej.. Han är la inge bra.
Musik är bra att ha?
ASHJAFB HUR KAN DU..?
Ja!
Kan vadå? ._.
Alltså ja.
Paint är bra att ha ibland?
Hur kan du tycka att han är dålig?..
Ja,
För att jag fick hans jävla låt singoalla på huvudet!!
Hade den på huvudet i en månad.
Nej. Fina ot vi är.. Eller..?
Han har ingen låt som heter singoalla.. men han sjunger det i en låt.
arå!
One direction?<3
Usch nej
Sovdags?
Citat från SpacePolka
För att jag fick hans jävla låt singoalla på huvudet!!
Hade den på huvudet i en månad.
Nej. Fina ot vi är.. Eller..?
Den heter känn ingen sorg för mig göteborg! Och Håkan borde definitivt komma tillbaka! Jag<3Håkan!
Nepp, måste vakta en häxa..
Dba? :D
Vet inte vad du menar :(
Tror på andar?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet