JA/NEJ-leken
Det gröna temat är fult så nej.
Vänstererorienterad?
Nej... bara för du sa nej
Är blå snyggare än röd ?
Beror på vad det är på. Men nej.
Vi borde ta bort all överflödig lyx på jorden?
Nej ...
Vi borde skaffa mer lyx istället ?
På ett miljövänligt sätt ja.
Alla borde bli vegetarianer?
Nej.
Jorden kommer gå in en sammansmältning i galaxen och innan vi vet ordet av det så blir vi övervakade?
Nej
Meningen med livet är 42?
42? Nej. Meningen med livet är att älska, glömma och gå vidare. Imo.
Man skall vara seriös hela tiden?
Ja
DiktarSmurf hade fel ?
Japp.
JWKEIUFHOWI9POKMFNKLIJWEKLAFKJJOIEWPKdfajioer yeah!
Vart är frågan?
Snattat idag?
nej
ätit minst 3 måltider idag?
Ja, och vad i hela helvete händer?
Majs fastnar mellan tänderna?
nej inte som mordvapen
har du en tomat i kylen just nu?
Ja.
Mår du illa just nu?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet