JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 16:42
Golgadoth 33 år

Nej.

Kissnödig?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 16:43
ApotekArne Kille, 37 år

ja lite

skitnödig?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 16:44
Golgadoth 33 år

nej

äger du något du själv designat?

LillGranlund Kille, 35 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 16:59
LillGranlund Kille, 35 år

JA '

Gör du ?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:16
Golgadoth 33 år

Ja.

Är du dominant?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:18
Hipsterfitta 30 år

HAHAH, nej.

Tycker du om de svenska högtiderna/de kristna högtiderna?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:25
Golgadoth 33 år

Nej, är inte kristen.

Har du en kattunge?

visionary Tjej, 32 år

8 606 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:27
visionary Tjej, 32 år

Nej men snart har jag flera stycken.

Längtar du till sommaren?

LillGranlund Kille, 35 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:28
LillGranlund Kille, 35 år

Nej

Bor du i en stad?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:29
Hipsterfitta 30 år

Nej. Jävla bisamhälle.

Sverige borde reformera bort kristendomen ur samhället?

LillGranlund Kille, 35 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:30
LillGranlund Kille, 35 år

Nej

Dom borde ta bort all annan skit ?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:32
Hipsterfitta 30 år

Som? Ja.

Svenska politiker borde bli bättre på att hålla sig till sanningen?

LillGranlund Kille, 35 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:34
LillGranlund Kille, 35 år

Nej .. Då fattar ju alla hur dåligt allt är :)
Typ random shit religoner


Är killar bättre?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:37
Hipsterfitta 30 år

Beror på vad. Men jag föredrar killar framför tjejer så ja.

Spotify borde bli som det var förut?

LillGranlund Kille, 35 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 17:38
LillGranlund Kille, 35 år

Nej

All borde ha de gröna temat ?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet