JA/NEJ-leken
Nej.
Kissnödig?
ja lite
skitnödig?
nej
äger du något du själv designat?
JA '
Gör du ?
Ja.
Är du dominant?
HAHAH, nej.
Tycker du om de svenska högtiderna/de kristna högtiderna?
Nej, är inte kristen.
Har du en kattunge?
Nej men snart har jag flera stycken.
Längtar du till sommaren?
Nej
Bor du i en stad?
Nej. Jävla bisamhälle.
Sverige borde reformera bort kristendomen ur samhället?
Nej
Dom borde ta bort all annan skit ?
Som? Ja.
Svenska politiker borde bli bättre på att hålla sig till sanningen?
Nej .. Då fattar ju alla hur dåligt allt är :)
Typ random shit religoner
Är killar bättre?
Beror på vad. Men jag föredrar killar framför tjejer så ja.
Spotify borde bli som det var förut?
Nej
All borde ha de gröna temat ?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet