JA/NEJ-leken
ApotekArne
Kille, 37 år
nej O_o
är du rädd för spöktimmen?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Dead by april såklart!!
nej.
Mums är mums?
Golgadoth
33 år
Nä
Kliar de på dig just nu?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ne.. Men nu gjorde det det bara för det ._.
Ping pong bassakapassa?
MatterIX
Tjej, 33 år
Förstår inte frågan. Så nej?
Gillar du någon tecknad serie?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja.
Din katt är fin?
visionary
Tjej, 32 år
ja!
du vill bo utomlands?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja..
Petter är faktiskt bra?
ApotekArne
Kille, 37 år
nej, alltså han är en rappare -_-
harry <3 ron?
YouSlothy
Tjej, 28 år
HAHAAHAHHA<3
Jaa ron och harry är kärlek!
Apor är smarta?
Uzumaki
Tjej, 32 år
Aah det kanske dom är =)
Kaffe är en bra start på morgonen?
Hipsterfitta
30 år
Japp.
Vintern borde försvinna för gott?
ULTRALUL
Kille, 33 år
Nej vintern behövs
Coca-cola är överskattat?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja!
Svart kaffe är det bästa som finns?
Hipsterfitta
30 år
Nej. Det ska vara mjölk i.
Känner du dig ofta utstött?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet