JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:49
ApotekArne Kille, 37 år

nej O_o

är du rädd för spöktimmen?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 00:49
YouSlothy Tjej, 28 år

Dead by april såklart!!

nej.

Mums är mums?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 01:05
Golgadoth 33 år



Kliar de på dig just nu?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 01:09
YouSlothy Tjej, 28 år

Ne.. Men nu gjorde det det bara för det ._.

Ping pong bassakapassa?

MatterIX Tjej, 33 år

83 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 01:53
MatterIX Tjej, 33 år

Förstår inte frågan. Så nej?

Gillar du någon tecknad serie?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 01:55
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja.

Din katt är fin?

visionary Tjej, 32 år

8 606 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 02:12
visionary Tjej, 32 år

ja!

du vill bo utomlands?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 02:15
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja..

Petter är faktiskt bra?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 02:24
ApotekArne Kille, 37 år

nej, alltså han är en rappare -_-

harry <3 ron?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 02:25
YouSlothy Tjej, 28 år

HAHAAHAHHA<3

Jaa ron och harry är kärlek!

Apor är smarta?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 09:41
Uzumaki Tjej, 32 år

Aah det kanske dom är =)

Kaffe är en bra start på morgonen?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 10:26
Hipsterfitta 30 år

Japp.

Vintern borde försvinna för gott?

ULTRALUL Kille, 33 år

490 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 10:32
ULTRALUL Kille, 33 år

Nej vintern behövs

Coca-cola är överskattat?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 10:33
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja!

Svart kaffe är det bästa som finns?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2012 kl. 10:34
Hipsterfitta 30 år

Nej. Det ska vara mjölk i.

Känner du dig ofta utstött?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet