JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
LacunaInc Tjej, 30 år

525 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:17
LacunaInc Tjej, 30 år

Inget jag brukar göra men visst, verkar ju vara lite intressant.

Du älskar mango?

Jazzie Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:21
Jazzie Tjej, 30 år

:D

Nej.

Du kan spela något instrument?

Lysergide Tjej, 32 år

797 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 12:10
Lysergide Tjej, 32 år

Ja piano.
Du gillar øl?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:14
Golgadoth 33 år

Nej, usch

Gillar du din egen röst?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:20
Vogtup Kille, 34 år

Inte än!

Jack Black är kung?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:22
Golgadoth 33 år

Nej

Är du kristen?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:25
Vogtup Kille, 34 år

Nej knappast!

Kristen metal är sämst?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:31
Golgadoth 33 år

Depends

Man kan ha kul utan alkohol?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 13:32
Niko Kille, 36 år

Ja det klart.

Regn hellre än sol?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:24
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej

Har du något funktionshinder?

Tvattbjornen Tjej, 29 år

1 597 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:25
Tvattbjornen Tjej, 29 år

nej

gillar du lady gaga?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:26
Enemabulldozer Kille, 34 år

jaa :33
Bra att det snöat fett mycket hela morgonen?(i alla fall utanför mig)

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:43
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej :'c

Du orkar inte duscha men måste?

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:57

precis, du förstår mig <3

du hatar telefon köer?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 14:59
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja, tack så mycket!

Katter är mysiga?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet