JA/NEJ-leken
Ja :3! Katter är bäst <3
Killar är jobbiga?
ja ;(;(;(;((
tjejer är cancer?
Nej.
Man skämtar inte om cancer? -.-
Nej -.- Det är bara respektlöst!
Trött just nu?
Ja.
Din hund är söt och ligger och värmer dina iskalla höfter?<3
Nej.
DU ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR DU FÅR KÖPA RED PANDA KIGURUMI NU!?!?+!?!??!?!??!?!?
JA/NEJ. (Kluven åsikt)
DU gillar konstiga människor? :D
Ja!<3
Dillchips nu!?!??!? :D
GE MIIIIIG!!!!! JA.
Chokladpudding e goa grejer?!
JA!!! :'3
Snälla detta är inte en ja eller nej fråga men Kigurumi giraff eller röd panda? :c
BÅDA!
Du är nudist?!
Ja absolut. På halvtid.
Svart hår är äckligt fult?
Men jag måste veta vilken utav dom :( Ska köpa en utav dom..
Nope :3
Korv?
Åh... Jobbigt, båda är as grymma jöe! :3
Ont: Njae..... :3
Du skulle bo i en soptunna i en vecka för 1000:- ?
Nej.
Kissie är fin?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet